|
کدخبر: 99981

فرصت طلایی ایران برای استفاده از بازار چین

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی از حضور شرکت‌های ایرانی در سومین نمایشگاه واردات چین خبر داد.

نمایشگاه فرصت طلایی ایران برای استفاده از بازار چین

بهمن حسین زاده اعلام کرد: ایران در سومین نمایشگاه واردات چین با عنوان CIIE که نوامبر ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، پاویون کشوری خواهد داشت.

طبق گفته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، این نمایشگاه آبان ۹۹ در شانگهای چین برپا می‌شود و ۳۸۰۰ شرکت در گروه‌های کالایی بازرگانی و خدمات، خودرو، فناوری اطلاعات و هوشمند سازی، کالاهای مصرفی، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی از ۱۸۰ کشور دنیا در آن حضور می‌یابند.

وی افزود: نمایشگاه واردات چین متشکل از سه بخش پاویون‌های کشوری، شرکت‌ها و مجمع اقتصادی است که پاویون ایران در بخش کشوری و میزبان شرکت‌های فعال در زمینه‌های فرش، صنایع دستی، موادغذایی و شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود.

حسین زاده در پایان با اشاره به این نکته که چین دومین اقتصاد بزرگ جهان را دارد و مصرفگرایی در آن رو به رشد است، خاطرنشان کرد: این کشور در ۵ سال آینده محصولات و خدماتی با ارزش ۱۰ تریلیون دلار را وارد خواهد کرد که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی است تا بخشی از این میزان واردات چین را به محصولات و خدمات خودشان اختصاص دهند.

 

منبع: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها