|
کدخبر: 70748

در گفت‌وگو با مدیر نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها مطرح شد؛

برپایی امتک ۲۰۱۹ با ثبت چند رکورد ویژه

امتک ۲۰۱۹ به زودی با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگان برخی شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد.

گسترش‌نیوز - نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها با نام تجاری «امتک» از تاریخ ۵ الی ۸ آذرماه ۱۳۹۸ و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری این رویداد در گفت‌وگو با گسترش نیوز اظهار کرد: امسال ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از چند شرکت‌ معتبر خارجی در رویداد سال ۹۸ حضور و مشارکت خواهند داشت. حضور این تعداد مشارکت‌کننده نشان می‌دهد که تا امروز با رشد حدود ۶۰ درصدی در فضای برگزاری مواجه بودیم و البته نکته مهم آنکه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این دوره چشمگیر بوده است.

سعید رسا تصریح کرد: چندین کارگاه و نشست تخصصی برای این دوره در نظر داریم که برگزاری نشست توجیهی برای سازندگان و توسعه‌دهندگان دستگاه‌های بازی پیرامون حضور در نمایشگاه صنعت تفریحات عراق ازجمله این موارد است. همچنین برپایی یک یا چند سمینار در حوزه استانداردسازی و رعایت اصول بین‌المللی در صنعت تفریحات را نیز در دستور کار داریم.

این کارشناس صنعت نمایشگاهی در ادامه افزود: انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با صنعت تفریحات امسال تمام قد کنار ما هستند و همین امر باعث شده تا بتوانیم به‌عنوان یک رویداد تخصصی و در شرایطی که رکورد اقتصادی بر صنعت نمایشگاهی کشور حاکم است، رکورد ویژه افزایش متراژ را تا حدود ۶۰ درصد افزایش داده و تمام فضای نمایشگاهی شهر آفتاب را زیرپوشش ببریم.

مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها تأکید کرد: شرکت آریا ویژن به‌عنوان برگزارکننده رسمی امتک همواره در طول سال‌های اخیر به توسعه کمی و کیفی تأکید داشته است. در این زمینه صرفاً افزایش متراژ را موردتوجه قرار ندادیم بلکه سعی داریم با رونمایی از چند محصول جدید و تلاش در مسیر برپایی جلسات B۲B برای کلیه مشارکت‌کنندگان به سهم خود، گامی مؤثر در توسعه این صنعت برداریم.

AMTECK9-2019.jpg

رسا در پایان ضمن دعوت از کلیه فعالان مرتبط با صنعت تفریحات برای بازدید از این رویداد نمایشگاهی اظهار کرد: امتک در دو سال گذشته به‌عنوان پربازدید رویداد نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور بیش از ۱۵ هزار بازدیدکننده تخصصی و عمومی در هر دوره بوده است. امسال نیز با تأکید بر تبلیغات گسترده و برنامه‌های جذابی که در طول ۴ روز برگزاری روی آنها متمرکز هستیم، تلاش می‌کنیم افتخار میزبانی از بیشترین بازدیدکننده نمایشگاهی را به نام شرکت آریا ویژن ثبت کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها