|
کدخبر: 309902

افتتاحیه همزمان ۳ نمایشگاه پوشاک، چرم و نساجی + عکس

سه نمایشگاه صنعت نساجی، پوشاک، کیف و کفش چرم و صنایع وابسته از امروز (یکشنبه، ۲۳ مهر) با حضور «عباس علی آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.

نمایشگاه افتتاحیه همزمان ۳ نمایشگاه پوشاک، چرم و نساجی + عکس

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی نساجی، ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و ۱۸۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا و چین با هدف سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی برپا شد.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته شد.

برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیات تجاری و بازرگانی خارجی، برخی از برنامه های جانبی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است که در فضایی افزون بر ۱۸ هزار متر مربع برپا شده است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی‌های کارخانه ها، شرکت ها، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری ها به کشور، ایجاد ارتباط‌ های تجاری جدید وتقویت روابط قبلی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه-پوشاک۱

در نمایشگاه امسال، ده ها شرکت دانش بیان و استارتآپی و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی حضور پررنگی دارند و نوین ترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

یازدهمین نمایشگاه پوشاک ایران، برای نخستین بار به صورت بین المللی با حضور و مشارکت ده ها شرکت طراحی و تولیدی، نیز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است در این نمایشگاه ۸۴ شرکت کننده تولیدی حضور خواهند داشت.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه با برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح‌ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک آشنا می شوند.

ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.

برگزاری یک همایش و چند نشست تخصصی و همچنین برگزاری مسابقه طراحی پوشاک با حضور استادان برتر این حوزه، بخشی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

صنعتگران و تولیدکنندگان کفش،کیف، چرم و صنایع وابسته از استان‌های مختلف کشورمان و دیگر کشورهای جهان از امروز در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته گردهم آمدند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی، شرکت ها و تولیدکنندگان برخی کشورها، از جمله کشورهای ایتالیا،ترکیه، هند و چین حضور و مشارکت دارند و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می‌گذارند.

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته که در سالن‌های سالن ۴۰ ، ۴۱ ، ۴۴A و ۴۴B و فضای باز محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده است بیش از ۱۶۰ شرکت حضور دارند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته در فضائی با مساحت حدود ۱۵هزار متر مربع است در حاشیه این نمایشگاه نشست ها و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، متخصصین و صاحبان صنایع چرمی کشور برگزار می شود.

این نمایشگاه‌ها تا ۲۶ مهرماه پذیرای علاقه‌مندان است.

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها