|
کدخبر: 298377

عذرخواهی نمایشگاه تهران بابت قطع برق در الکامپ

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای از اتفاق پیش آمده در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ عذرخواهی کرد.

نمایشگاه عذرخواهی نمایشگاه تهران بابت قطع برق در الکامپ

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی و فناوری اطلاعات، محمدصادق خیاطیان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

در این رویداد به دلیل نقص فنی در سیستم برق چندین بار سخنرانی‌ها قطع شد و در نهایت وزیر ارتباطات بدون سخنرانی و انجام مراسم افتتاحیه سالن را ترک کرد.

با توجه به این موضوع روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران با انتشار بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه آمده است:

با توجه به رعایت، دستورالعمل های ابلاغی دولت نسبت به مدیریت مصرف انرژی و به خصوص از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۳۰ در پیک مصرف برق شهر تهران، این شرکت ملزم به استفاده از مولد اضطراری در راستای مدیریت مصرف برق است. متأسفانه در زمان سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه الکامپ در روز جاری، سیستم برق اضطراری دچار نقص فنی شد و با توجه به طولانی شدن رفع این نقیصه، مراسم افتتاح مورد اشاره با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مقامات گرانقدر در فضای باز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح و از این نمایشگاه بازدید بعمل آمد.

بدینوسیله روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران از تمامی مسئولان و اصحاب رسانه و همچنین مردم شریف حاضر در مراسم عذر خواهی نموده و به مخاطبین این اطمینان را می دهد که این شرکت حداکثر تلاش خود را برای رفع اینگونه مشکلات پیش بینی نشده خواهد کرد.

 

 

 

منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها