|
کدخبر: 286203

اختصاصی گسترش نیوز؛

مهمترین نمایشگاه صنعت تفریحات کشور ۱۱ ساله شد

یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها آغاز به کار کرد.

نمایشگاه مهمترین نمایشگاه صنعت تفریحات کشور ۱۱ ساله شد

مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها با برند تجاری «امتک» امروز ۱۱ بهمن ماه با حضور جمعی از مقامات شورای شهر، شهرداری،  انجمن های تخصصی این حوزه و فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

در این دوره از برگزاری این رویداد ۸۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه های کالایی سازندگان پارک‌های آبی، محصولات شهربازی، خانه‌های بازی و پارک‌های موضوعی،‌ بازی‌های سالنی، ورزش‌های تفریحی مانند دارت، پینت بال و...، سیستم‌های کارتی، امنیتی، طراحی، فضاسازی و ... را در فضایی بالغ بر ۷هزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار داده اند.

بازدیدکنندگانی از کشورهای عراق،‌ افغانستان و عمان در قالب هیئت های تجاری از این رویداد بازدید خواهند کرد.

گفتنی است در خلال برگزاری این نمایشگاه از ۱۰ محصول جدید صنعت تفریحات رونمایی شد.

ارائه محصولات جدید و خدمات نوین و همچنین ایجاد زمینه برای حضور فعالان صنعت تفریحات کشور در بازارهای جهانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

به گزارش گسترش نیوز فعالان، متخصصان و علاقه مندان به حوزه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها  می توانند تا روز ۱۴ بهمن ماه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ از این رویداد نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی شهر آفتاب بازدید کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها