|
کدخبر: 278556 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

نمایشگاه شهر آفتاب میزبان فعالان حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی

مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی مواد، تجهیزات و صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی در شهر آفتاب برگزار شد.

نمایشگاه نمایشگاه شهر آفتاب میزبان فعالان حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی

سینا مستوفی برگزارکننده نمایشگاهی در گفتگو با گسترش نیوز اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی مواد، تجهیزات و صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی امروز ۱۸ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.  ۱۷۹ شرکت حاضر در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۲هزار متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه های کالایی غذایی، دارویی، آزمایشگاه های صنعتی، بالینی و آموزشی را در معرض دید مخاطبان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر شرکت های حاضر در این رویداد نمایندگان برندهای معتبر جهانی هستند، گفت:  این نمایشگاه به لحاظ تعداد شرکت کننده بعد از نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۵ پرمشارکت ترین رویداد برگزار شده در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب به شمار می رود.  تصور ما بر این است که حدود ۵هزار نفر از این رویداد نمایشگاهی بازدید به عمل بیاورند. این رویداد به صورت کاملا تخصصی است.

مدیر برگزاری این نمایشگاه در پایان گفت: خوشبختانه ظرفیت های نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری این رویداد بسیار مناسب است و مشارکت کنندگان در این رویداد از برگزاری نمایشگاه در این سایت ابراز رضایت دارند.

به گزارش گسترش نیوز هدف از برگزاری این رویداد ارائه ظرفیت های شرکت های دارویی و آزمایشگاهی عنوان شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها