|
کدخبر: 285383 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

شهر آفتاب، میزبان نمایشگاه موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی

سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

خودرو شهر آفتاب، میزبان نمایشگاه موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی

مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب این روزها در حال آماده شدن برای میزبانی از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی است. خبرنگار گسترش نیوز پیرامون این موضوع گفتگویی را با عباس تقدسی نژاد مدیرعامل این سایت نمایشگاهی ترتیب داده است.

تقدسی نژاد در این گفتگو اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی با حضور ۷۲ شرکت و مجموعه فعال در این حوزه و در فضایی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این رویداد از تاریخ ۴ الی ۷ بهمن ماه آخرین دستاوردها، توانایی ها و خدمات خود را در گروه های کالایی تولیدکنندگان موتور سیکلت، دوچرخه، لوازم یدکی، باتری، پوشاک موتور سواری،‌ اکسسوری و... را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی در ادامه به تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و گفت: انتقال تجربیات و ارتقا دانش تولید داخلی، معرفی محصولات و تکنولوژی های نوین در طراحی و تولید، فرهنگ سازی در جهت حفظ محیط زیست و معرفی محصولات نقلیه ای که با سوخت کم مصرف و به جهت کاهش آلودگی هوا مورد استفاده قرار می گیرند، ایجاد زمینه افزایش فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی و سایر مشارکت کنندگان نمایشگاه، تعامل بیشتر بین اصناف مرتبط با موضوع نمایشگاه و امکان ایجاد سرمایه گذاری های مشترک و پیشرفت صنعت داخلی، تحلیل عملکرد محصولات و تکنولوژی های نوین خارجی و ترسیم مسیر پیشرفت صنعت و... از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد است.

مدیرعامل نمایشگاه بین اللملی شهر آفتاب همچنین خاطرنشان کرد: سومین دوره برگزاری این رویداد نسبت به دوره قبلی برگزاری نمایشگاه با افزایش ۷۰ درصدی متراژ روبرو بوده است. همچنین فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل رانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دوره از برگزاری نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت. گفتنی است در سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه و ماشین برقی فضایی نیز برای نمایش موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.

تقدسی نژاد در پایان گفت: برپایی نمایشگاه تخصصی بین المللی موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی ایران برای گردانندگان این حوزه فرصت بسیار مناسبی است تا با تولیدکنندگان این محصولات از نزدیک دیدار داشته باشند.

ارسال نظر