|
کدخبر: 285977 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز به کار دومین نمایشگاه تخصصی - بین المللی ایران ژئو

دومین نمایشگاه تخصصی - بین المللی ایران ژئو رسما آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آغاز به کار دومین نمایشگاه تخصصی - بین المللی ایران ژئو

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی - بین المللی ایران ژئو امروز ۹ بهمن ماه با حضور سردار فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر مجید فخری معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان جغرافیایی کشور و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

۳۰ شرکت و مجموعه داخلی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در گروه های کالایی فضایی و سنجش از دور، تعیین موقعیت و ناوبری، آب نگاری و امور جزر و مدی، جغرافیا، حدنگار و برنامه ریزی شهری، زمین شناسی و اکتشافات معدنی، نقشه برداری هوایی (فتوگرامتری)، هواپیما، پهباد و.... را در مساحتی بالغ بر ۲۹۳۱ متر فضای سرپوشیده (ناخالص) در معرض بازدید متخصصان، فعالان و علاقه مندان این حوزه قرار داده اند.

در برگزاری این نمایشگاه همکاری بسیار خوبی با همکاران معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به عمل آمده است. این همکاری موجب شده تا نمایشگاه ایران ژئو با حضور قوی شرکت‌های دانش بنیان و حمایت جدی از آنها برگزار شود. معرفی ظرفیت های شرکت های خصوصی، دستگاه های متولی، شرکت های دانش بنیان و آگاهی دستگاه های بهره بردار از اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

به گزارش گسترش نیوز این رویداد نمایشگاهی از امروز تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر و در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و متخصصان این حوزه است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها