|
کدخبر: 280983

ویژه‌نامه پلنکس ۲۰۲۲ منتشر شد+ دانلود رایگان

موسسه مطبوعاتی صمت ویژه‌نامه پلنکس را هم‌زمان با اولین روز برگزاری کنفرانس بین‌المللی پلنکس ۲۰۲۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش منتشر و توزیع کرد.

نمایشگاه ویژه‌نامه پلنکس ۲۰۲۲ منتشر شد+ دانلود رایگان

کنفرانس بین‌المللی پلنکس با محور بررسی وضعیت صنعت فولاد و مواد اولیه امروز ۱۵ آذرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش آغاز به کار کرد. این کنفرانس دوروزه، دومین دوره برگزاری خود را در جزیره کیش تجربه می‌کند و با دو پنل اختصاصی با عناوین مولفه‌های موثر در اقتصادی شدن معادن سنگ‌آهن و وضعیت زنجیره فولاد در مقایسه با رقبای جهانی تحت شرایط برابر(ضعف‌ها و راهکارها) با همکاری انجمن سنگ‌آهن ایران برگزار می‌شود.

بسیاری از فعالان و کارشناسان برجسته این حوزه بر این باورند که صنعت فولاد کشور با اینکه جایگاه دهمین تولیدکننده فولاد در جهان را از آن خود کرده اما آن‌طور که بایدوشاید در عرصه بین‌الملل و حوزه صادرات عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشته است. این صنعت زیرساختی کشور در سالیان اخیر با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده است و در این راستا با محمود بندرچی، مجری برگزارکننده کنفرانس، پیرامون اهمیت برگزاری این نمایشگاه و تاثیر آن بر حوزه صادرات صنایع کشور به گفتگو نشستیم. علاوه بر آن، در محتوای این شماره از مجموعه ویژه‌نامه‌های مناسبتی صمت نظرات و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات حوزه صادرات صنعت فولاد را از زبان تنی چند از مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح حوزه متالورژی، نمایندگان مجلس، تحلیلگران و کارشناسان ارشد حوزه صنعت فولاد و معدن کشور می‌خوانیم. شرکت‌ّ‌ها و سازمان‌های بزرگی چون فولاد ارفع،‌ سازمان منطقه آزاد انزلی،  رستاک پادویژن، شرکت پژوهش و پالایش رادمان، هلدینگ پولادسا، فولاد خوزستان و فولاد هرمزگان و بسیاری از مجموعه‌های بزرگ و کوچک صنعتی و معدنی دیگر کشور نیز در این ویژه‌نامه حضور و همکاری دارند.

برای دانلود این ویژه نامه اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها