|
کدخبر: 278830

نام نمایشگاه شهر آفتاب تغییر کرد

اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام نمایشگاه شهر آفتاب موافقت کردند.

نمایشگاه نام نمایشگاه شهر آفتاب تغییر کرد

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز لایحه شهرداری تهران در مورد اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه شهر آفتاب را روی میز بررسی قرار دادند و آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در تشریح جزییات این لایحه اظهار کرد: شهرداری تهران در لایحه اصلاح اساسنامه خود دو اصلاحیه اصلی دارد که یکی از این اصلاحیه‌ها حذف عبارت «بهره‌برداری» از عنوان شرکت است چرا که معتقدند در انعقاد قراردادها به مشکل بربخورند و اصلاحیه دوم هم تغییر نام نمایشگاه شهر آفتاب به شرکت نمایشگاه بین‌المللی تهران است که می‌تواند برند مناسبی باشد که ما پیشنهاد دادیم که اگر تغییر نام تصویب شد تا مدت‌ها در کنار نام جدید شرکت از کلمه شهر آفتاب استفاده کنند تا نام جدید فراگیر شود.

عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه شهر آفتاب نیز با بیان این‌که سال‌هاست که موضوع انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب مورد تاکید همه قرار گرفته اما این مهم رخ نداده است، ادامه داد: مساله برگزاری نمایشگاه در تهران به یک موضوع رقابتی تبدیل شده است و این در حالی است که قرار بود از ابتدا نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل شود.

وی با اشاره به اتفاقاتی که برای نمایشگاه شهر آفتاب رخ داده گفت: برند شهر آفتاب یک برند سوخته شده و احیای این برند نیز زمانبر است و بهتر است که یک برند جدید ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه شهر آفتاب با بیان این‌که شرکت نمایشگاهی که در سئول فعال است نامش شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران است که به نمایشگاه تهران شهرت یافته، تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که نام مجموعه شهر آفتاب به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تغییر نام دهد.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود پرداخته و نهایتا مهدی چمران پیشنهاد داد که نام شرکت نمایشگاه شهر آفتاب به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی آفتاب تهران تغییر نام دهد چرا که منظور از آفتاب برکت حضور مرقد بنیان‌گذار انقلاب است.

بر اساس این گزارش، نهایتا اعضای شورای شهر با ۱۹ رای به تغییر نام نمایشگاه شهر آفتاب موافقت کردند همچنین با رأی مثبت خود لایحه شهردار تهران در مورد اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی آفتاب (شهر آفتاب تهران) را به تصویب رساندند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها