|
کدخبر: 255806

نمایشگاه تهران و اصفهان؛ مصمم برای مدیریت تغییرات

روز گذشته شهر آفتاب میزبان مدیران شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان بود. در این نشست، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی شهر آفتاب و علیرضا مرتضوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، از لزوم تاثیر برگزاری نمایشگا‌ه‌ها بر توسعه اقتصادی کشور سخن گفتند.

نمایشگاه نمایشگاه تهران و اصفهان؛ مصمم برای مدیریت تغییرات

تقدسی‌نژاد با تأکید بر وجود ظرفیت علمی و فنی نمایشگا‌ه‌ های کشور، از آمادگی شهر آفتاب برای حضور پررنگ در ایفای نقش مدیریت تغییرات در حوزه نمایشگاهی کشور خبر داد و گفت: «با وجود بیش از ۳۰ نمایشگاه مختلف در سطح کشور، هنوز اثردهی مطلوب وجود ندارد و این موضوع باید با همکاری همه جانبه نمایشگا‌ه‌ها در سطح کشور مرتفع شود. شهر آفتاب موفق شده است در یک دوره کوتاه، بیش از ۱۲۰۰ ایده نمایشگاهی را ارزیابی اولیه کرده و با اولویت قراردادن ۱۰۰ ایده منتخب، برای برداشتن گامی مهم در راستای توسعه صنعت نمایشگاهی در خدمت مردم، برنامه‌ریزی کند.»

نمایشگاه-اصفهان-شهر-آفتاب-2

مرتضوی نیز از علاقه اصفهان برای امضای یک تفاهم‌نامه همکاری با شهر آفتاب خبر داد و افزود: «شرکت‌های نمایشگاهی باید نقش پررنگ‌تری در کم و کیف برگزاری نمایشگاه‌ها داشته باشند و نقش تصمیم‌گیرنده را در این حوزه ایفا کنند. استان اصفهان نیز به عنوان یکی از کلان‌شهرها، می‌تواند در راهبری تغییرات موثر باشد.»

وی در ادامه با تأکید بر موفقیت‌های اقتصادی ایران در دوران پس از انقلاب اسلامی، گفت: «باید فرصتی ایجاد شود تا به همه دنیا نشان بدهیم که چگونه اقتصاد مقاومتی در کشوری که از ابتدای انقلاب اسلامی تحت فشار شدید‌ترین تحریم‌ها بوده، به اجرا درآمده است. جمهوری اسلامی ایران می‌تواند تبدیل به الگویی برای جهان شود که چطور بدون نیاز به غرب می‌توان بر مشکلات غلبه کرد. اشتغال دانش‌بنیانی که در کشور ما ایجاد شده است، مثال زدنی‌ست.»

نمایشگاه-اصفهان-شهر-آفتاب-3

در این نشست صمیمی که با حضور جمعی از مدیران ارشد دو طرف برگزار شد، مقرر شد سند تفاهم نامه همکاری در اسرع وقت تنظیم و به امضای طرفین برسد. با وجود ظرفیت‌های این دو شرکت نمایشگاهی و با توجه به همکاری‌های همه‌جانبه‌ی شهرداری‌های تهران و اصفهان، می‌توان منتظر اخبار خوبی از آغاز این تفاهم بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها