|
کدخبر: 278820

اختصاصی گسترش نیوز:

آماده باش برای معرفی ۵ محصول جدید در نمایشگاه خودروی اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از سه سال قرار است در مرکز جدید این نمایشگاه از تاریخ سوم آذر ماه فعالیت خود را آغاز کند و تا ششم آذر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه آماده باش برای معرفی ۵ محصول جدید در نمایشگاه خودروی اصفهان

احمدرضا طحانیان مدیرعامل نمایشگاه‌ اصفهان در نشست خبری شانزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان که امروز ۲۲ آبان ماه در محل تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در خصوص روند برگزاری این رویداد توضیحاتی ارائه داد.

وی در این مراسم اظهار داشت: شهر اصفهان به فرهنگ و هنر و تاریخ در جهان معروف و زبانزد است. با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر که در مرکز کشور قرار دارد با ۲۵ قطب صنعتی حدود ۲۵ درصد از صنعت کل کشور را در خود جای داده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۹ در سایت جدید در روشن دشت اصفهان با ۴۷ هکتار مساحت و ۲۰ هزار متر سالن فعالیت خود را ادامه داده است‌.

احمدرضا طحانیان افزود: مهم ترین هدف نمایشگاه ها ایجاد پل ارتباطی میان صنعت و مردم است. این نمایشگاه ها نشان دهنده توانمندی‌هایی است که در صنایع مختلف هستند. نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از سه سال از سوم آذر امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تلاش دارد تا در شان بازدیدکنندگان و صنعت کشور برگزار شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌ اصفهان افزود : با حمل و نقل عمومی و اتوبوس رانی هماهنگی های لازم انجام شده تا حضور بازدید کنندگان به راحتی صورت بپذیرد. در خصوص خط مترو نیز در حال پیگیری هستیم اما فعلا خط مترو نمایشگاه راه اندازی نشده است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا درخصوص تردد بازدیدکنندگان مشکلی ایجاد نشود. تمام شرکت های معتبر حوزه صنعت خودرو در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

شرایط ویژه برای فروش محصولات

در ادامه این نشست، علیرضا عاجزی مجری برگزاری این رویداد نیز در سخنانی اظهار داشت: شرکت‌هایی مثل کرمان موتور، گروه بهمن، مدیران خودرو، گروه خودروسازی فردا، گروه آرین، زامیاد، دیار خودرو، شایان دیزل، آریا دیزل، مجتمع صنعتی پیلسان با ۵ یا ۶ محصول جدید در نمایشگاه حضور خواهند یافت و شرایط ویژه فروش را برای محصولات خود ارائه خواهند داد.

وی افزود: شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نیز هنوز حضورشان نهایی نشده ولی در حال رایزنی هستند تا در این برنامه حضور داشته باشند. شرکت‌های تولیدکننده از ۱۰ استان کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان حضور دارند. همچنین خبرنگاران در روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح به صورت اختصاصی از نمایشگاه بازدید خواهند کرد. همچنین طی هماهنگی های لازم، فضایی برای تست درایو خودروهای جدید درنمایشگاه بین المللی اصفهان خواهیم داشت.

عاجزی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان دارای به روزترین زیرساخت های موجود در صنعت نمایشگاهی کشور است. شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی برگزار خواهد شد که بین ۵ تا ۶ محصول جدید در این رویداد بزرگ صنعتی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها