|
کدخبر: 273097 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

افتتاح بزرگترین نمایشگاه دام و طیور خاورمیانه در تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته آغاز به کار کرد.

نمایشگاه افتتاح بزرگترین نمایشگاه دام و طیور خاورمیانه در تهران

مراسم افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته امروز ۱۲ شهریور ماه با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

۲۵۰ شرکت داخلی و ۹ شرکت از کشورهای ترکیه، آلمان، روسیه و چین از امروز تا ۱۵ شهریور ماه آخرین خدمات، دستاوردها و توانایی‌های خود در زمینه‌های داروهای دامپزشکی، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی ها، مکمل‌های دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، ماشین‌آلات دامپروری، ماشین‌آلات صنعتی، ماشین‌آلات دامپروی، ماشین‌آلات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و... را در فضایی بالغ بر ۳۷هزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در چهار بخش تخصصی «دارویی»، «خوراک »، «تجهیزات» و «فرآورده‌های لبنی» با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی ترتیب داده شده است.

معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش دام و طیور داخلی و خارجی، آشنایی با آخرین دستاوردها علمی و تکنولوژیکی و همچنین مبادله دانش، ایجاد فرصت آشنایی و انعقاد قراردادهای کاری، بررسی و شناسایی نیاز مشتریان، ارزایابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور، بهره گیری از فرصت تبلیغاتی پیش آمده در جهت معرفی بهتر فعالان این عرصه، افزایش کیفیت تولید و دستیابی به استانداردهای جهانی از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

به گزارش گسترش نیوز بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن‌های ۳۱، ۳۵، ۳۸، A۳۸، B۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها