|
کدخبر: 271848

اختصاصی گسترش نیوز؛

افتتاح نمایشگاه فرش ایران پس از دو سال وقفه

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از امروز (۳۱ مرداد) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه افتتاح نمایشگاه فرش ایران پس از دو سال وقفه

مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران امروز ۳۱ مرداد با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، فرحناز رافع رییس مرکز ملی فرش ایران و جمعی از فعالان، متخصصان، علاقه مندان و اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

۴۵۶ شرکت داخلی از امروز تا ۶ شهریور ماه آخرین تولیدات خود در حوزه انواع فرش دستباف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

یکی از نکات قابل توجه این رویداد نامگذاری هر یک از روزهای این نمایشگاه به یک رویداد است. تولید، اشتغال آفرین، دلنش بنیان، کسب و کار‌های نوین و خلاق، دانش آموختگان، توسعه صادرات فرش دستباف، فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اشتغال خانگی اقتصاد درونزا و تار و پود مهربانی به ترتیب عناوین ۶ روز این نمایشگاه هستند. رونمایی از فرش ‌های بسیار نفیس و همچنین به نمایش گذاشتن فرش جام جهانی قطر از دیگر عناوین بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران است.

این رویداد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از ساعت ۸ الی ۱۵ در فضایی بالغ بر ۳۵۸۰۰ متر سرپوشیده (ناخالص) و ۱۹۶۲۰ متر مربع سرپوشیده داخلی در سالن های ۳۱- ۳۵- ۳۸- ۳۸A_ ۳۸B _ ۴۰_ ۴۱ و ۴۴ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها