|
کدخبر: 255756

اولین گردهمایی مهم فعالان صنعت نمایشگاهی پس از پاندمی کرونا

در این گردهمایی که با هدف تجدید دیدار فعالین صنعت نمایشگاهی و مدیران ومتولیان صنعت نمایشگاهی در بخش های دولتی در تاریخ ۲۹ فروردین در محل رستوران بزرگ نمایشگاه بین المللی تهران انجام شده قریب به ۱۰۰ نفر از فعالان این صنعت حضور داشتند.

نمایشگاه اولین گردهمایی مهم فعالان صنعت نمایشگاهی پس از پاندمی کرونا

انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های خارجی و رویداد های تجاری و صادراتی در روز دوشنبه بیست و نهم فروردین ماه و ۱۶ رمضان المبارک یک ضیافت افطار با حضور جمع کثیری از مدیران و فعالان صنعت نمایشگاهی یک محیط بسیار معنوی در عین حال وحدت بخش را در رستوران بزرگ نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران  به نمایش گذاشتند.

گردهمایی-نمایشگاه۲

گردهمایی-نمایشگاه۳

در این ضیافت رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل امور بین الملل و روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ، مدیر کل محترم  دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی  اصفهان، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی کاسپین  زنجان، قائم مقام مدیرعامل شرکت نمایشگاه  بین المللی شهر آفتاب، دبیر انجمن شرکت های  نمایشگاه های بین المللی،  پیشکسوتان و فعالان صنعت نمایشگاهی، سردبیر  اکو نیوز، دبیرکل محترم اتاق بازرگانی ایران و سوریه تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن غرفه سازان استان تهران، رئیس اتحادیه چاپخانه داران  تهران، مدیر اجرایی انجمن صادر کننده انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی در کشورهای مختلف به خصوص در کشورهای همسایه شامل عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان، قزاقستان، عربستان سعودی، کویت، عمان، قطر، اردن، سوریه، لبنان، امارات متحده عربی، بسیاری از کشورهای افریقائی، امریکای لاتین، چین، کره جنوبی، تایوان، ژاپن، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و سایر کشورها و همچنین فعالان بخش رسانه نمایشگاهی، برگزارکنندگان نمایشگاه های تخصصی و بین المللی در داخل کشور و میهمانان محترم  حضور داشتند.

گردهمایی-نمایشگاه۴

گردهمایی-نمایشگاه۵

در این ضیافت پس از صرف افطار، ابتدا علی رجب زاده دبیر انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی و رویداد های تجاری و صادراتی ضمن عرض خوش آمد به میهمانان گرانقدر، گزارش مختصری از آخرین وضعیت انجمن را به سمع و نظر حاضران  رساند و در مورد اهداف و برنامه های انجمن در سال جاری و فعالیت های  اعضا توضیحاتی را ارائه کرد.

این برگزارکننده همچنین حضور متحد فعالان در این مراسم و یکدلی و همدلی فعالان صنعت نمایشگاهی در راستای اعتلای این صنعت را ستود و برای موفقیت همه عزیزان حول محور توسعه این صنعت آمادگی انجمن را برای این مهم اعلام کرد. 

وی همچنین در مورد برگزاری چهار رویداد مهم در سال جاری شامل روز جهانی صنعت نمایشگاهی، مراسم ویژه تجلیل از پیشکسوتان و فعالان صنعت نمایشگاهی، فرش قرمز صنعت نمایشگاهی و خدمات وابسته، همایش چالش ها و راهکارهای  برگزاری موفق نمایشگاه های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی توضیح داد.

گردهمایی-نمایشگاه۶

پس از ارائه گزارش های رجب زاده، کلیپی از  مجموعه توانمندی ها  و امکانات و عملکردهای نمایشگاه های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی  به نمایش گذاشته شد  و سپس حسن  مرتجی رئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی در پشت تریبون قرار گرفت.

وی ضمن خوشامد به مدعوین محترم در مورد اهمیت نمایشگاه و اهمیت صادرات و  حضور در بازارهای بین المللی و برنامه های بلند مدت و میان مدت و کوتاه مدت انجمن مطالبی رو به صورت اختصار به سمع و نظر حاضرین رساند. این ضیافت فرصت بسیار خوبی شد که بعد از مدتها، فعالان صنعت نمایشگاهی در کنار هم قرار گرفتند.

گردهمایی-نمایشگاه۹

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها