|
کدخبر: 240693

ایران در حوزه صنعت نفت و انرژی یک ابر قدرت‌ است

یک کارشناس آلمانی گفت: ایران در حوزه صنعت بسیار قوی است، به‌خصوص در حوزه صنعت نفت و انرژی، ایران یک ابر‌قدرت است و در همین سطح هم باقی خواهد ماند.

هانس گرت دولسک، مهندس مکانیک و مدیر شرکت رزل چین در مالزی، طی مصاحبه‌ای در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست اظهار داشت: من به شدت تحت تأثیر شرایط تجاری در ایران قرار گرفته‌ام و در ایران فعالیت‌های تجاری به شکل خوبی در جریان است.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانمندی شرکت‌های ایرانی گفت: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم من واقعا توانمندی شما را در ایران تحسین می‌کنم و نیازی نیست در برابر شما از تجربه صحبت کنیم، من کاملا مطمئن هستم که ایران در حوزه صنعت بسیار قوی است، بخصوص در حوزه صنعت نفت و انرژی ایران یک ابر قدرت‌ است و در همین سطح هم باقی خواهد ماند.

دولسک، فضای همکاری با شرکت‌های ایرانی را عالی توصیف کرد و درباره توانایی آنها برای همکاری با شرکت‌های خارجی یا آلمانی گفت: البته من از طرف یک شرکت آلمانی در این نمایشگاه حضور ندارم و به عنوان مسئول یک شرکت چینی در ایران حاضر شده‌ام اما به طور قطع همکاری بسیار نزدیکی بین طرف‌های ایرانی و شرکت‌های خارجی وجود دارد. 

وی گفت: شرکت رزل چین در حال حاضر در زمینه تولید کاتالیست‌های بسیار پیشرفته تولید بنزین با طرف‌های ایرانی در حال همکاری است و پالایشگاه‌های آبادان و اراک از جمله مشتریان این شرکت در ایران هستند.

دولسک تأکید کرد: من نسبت به توانمندی و امکانات شرکت‌های ایرانی اطمینان کامل دارم. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها