|
کدخبر: 149927

دستاورد بزرگ لوله گستر اسفراین در نمایشگاه نفت

بزرگترین دستاورد بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، بنام لوله گستر اسفراین ثبت شد.

نمایشگاه دستاورد بزرگ لوله گستر اسفراین در نمایشگاه نفت

پس از ماه‌ها مذاکرات فشرده بین شرکت لوله گستر اسفراین و پیمانکاران شرکت ملی نفت ایران، بخشی از سفارشات گروه پیمانکاران، در طی یک جلسه رسمی و در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت حمایت از ساخت داخل، تبدیل به قرارداد شد.

روز یکشنبه پنجم بهمن ماه، با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت، چهار قرارداد به ارزش حدودی بیست میلیون یورو جهت تامین حدود پانزده هزار تن لوله فولادی بدون درز توسط شرکت لوله گستر اسفراین به امضا رسید.

لوله-گستر۲

مازیار زند، مدیرعامل این شرکت پس از مراسم در طی مصاحبه با خبرنگاران گفت: شرکت ملی نفت طبق دستور وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه در راستای حمایت از تولید داخلی، حمایت شایان ذکری از شرکت لوله گستر و سایر تولیدکنندگان ملزومات صنایع نفت داشته که قابل تقدیر است و انشالله با ادامه دار بودن این روند مثبت حمایت از تولیدات داخل، شاهد تحقق بیش از پیش جهش تولید و پیشرفت اقتصادی-صنعتی کشور خواهیم بود.

زند در ادامه خاطرنشان کرد، لوله گستر اسفراین بعنوان نخستین و تنها تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز جداری و جریانی سایزهای ۶ تا ۱۶ اینچ در کشور، تمام توان خود را برای تامین بموقع نیازهای صنعت نفت، بکار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها