|
کدخبر: 226026

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:‌

نمایشگاه تهران تعطیل شدنی نیست

عزت الله اکبری با تاکید بر اینکه فعالیت نمایشگاه تهران نباید تعطیل شود بر تعامل بیشتر فعالان حوزه صنعت نمایشگاهی تاکید کرد.

نمایشگاه نمایشگاه تهران تعطیل شدنی نیست

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،‌ تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران به خبرنگار گسترش نیوز گفت: موجب افتخار است که جوانان ایرانی در این حوزه بسیار قوی و مفید مشغول به فعالیت هستند. تقریبا تمام فعالان این حوزه به امر صادرات مبادرات دارند. این موضوع توصیه اکید ما است که هر تولیدی در کشور باید صادرات‌محور  فناورپایه باشد. همه تولیدکنندگان کشور باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

اکبری تالارپشتی در ادامه تصریح کرد: به تمام مجموعه های حاضر در این نمایشگاه تاکید می شود که حتما از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در فعالیت های خود استفاده کنند.

نمایشگاه تهران نباید تعطیل شود

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مصوبه اخیر شورای شهر تهران مبنی بر ممنوعیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در سایت تهران اشاره کرد و گفت: فعالان این حوزه به همراه اعضای شورای شهر، شهرداری، پلیس راهور و... باید با یکدیگر به تعامل برسند و تصمیمی بگیرند که به نفع اقتصاد و تجارت کشور باشد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که به طور قطع فعالیت نمایشگاه تهران نباید تعطیل شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به جای استفاده از واژه تعطیلی باید از کلمه توسعه استفاده کرد. اگر بنا بر این باشد که برای هر چالش یا مشکلی از راهکار تعطیلی استفاده کرد که دیگر کشور احتیاجی به نماینده، مدیر و مسئول ندارد. بنابراین تعطیلی این سایت نمایگشاهی نیز راهکار مناسبی برای چالش ترافیک نخواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها