|
کدخبر: 223080

حضور ویژه شرکت تراکتورسازی ایران در نمایشگاه کشاورزی ارومیه

شرکت تراکتورسازی ایران با ارائه آخرین توانایی ها و دستاوردهای خود در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ارومیه شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه حضور ویژه شرکت تراکتورسازی ایران در نمایشگاه کشاورزی ارومیه

بخش کشاورزی با داشتن زیر بخش‌ های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و جنگلداری یکی از مهم ترین بخش‌ های اقتصاد هر کشوری است. متاسفانه این بخش با توجه به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و امنیتی فراوانی که دارد به اندازه لازم مورد توجه قرار نگرفته است. کشاورزی در کشور ایران با داشتن ویژگی‌ های بسیار از جمله چهار فصل بودن، توانایی زیادی برای تبدیل شدن به موتور محرکه اقتصاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی را دارد. از همین رو برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ارومیه با حمایت جدی چهار معاونت زراعت، باغبانی، آب و خاک و آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی کشور، ستاد ملی احیا دریاچه ارومیه، مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور و حضور سه سازمان جهاد کشاورزی استان های حوزه آبریز دریاچه، همزمان با نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور و حضور یکصد شرکت، با رویکرد احیا دریاچه ارومیه برگزار خواهد شد.

این رویداد نمایشگاهی از آنجا دارای اهمیت است که با هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت کشاورزی، باغداران و کشاورزان سه استان کردستان، آذربایجان شرقی و غربی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

گفتنی است به احتمال بسیار قوی در راستای حفظ و احیای دریاچه ارومیه، مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان رده بالای دولت سیزدهم در مراسم افتتاح این رویداد مهم حضور خواهند داشت. همین موضوع موجب شده که تولیدکنندگان و شرکت های دارای فناوری و تکنولوژی نسبت به حضور در این نمایشگاه تلاش و انگیزه داشته باشند.

در همین زمینه شرکت تراکتورسازی ایران نیز به عنوان بزرگترین گروه طراحی و تولید انواع تراکتور متوسط، نیمه سنگین و سنگین در کشور در این رویداد بزرگ حاضر آخرین دستاوردها و ظرفیت های خود را به متخصصان و فعالان حوزه کشاورزی ایران ارائه خواهد کرد.

شرکت تراکتورسازی ایران در سالهای اخیر با تمرکزی بیشتر بر انجام اقداماتی در زمینه خودکفایی در تولید قطعات و مجموعه های استراتژیک تراکتور مانند محور جلو، گیربکس میانی، مجموعه های هیدرولیک و ... ، توسعه محصولات مانند طراحی و تولید تراکتورهای ۴۷۵، ۴۸۵، ۸۰۰، ۴۷۰ و محصول استراتژیک تراکتور سنگین، توسعه زیرساختها و همچنین با افزایش بهره وری عوامل تولید توانسته مسیر تعالی را حتی در سالهای سخت اقتصادی اخیر طی نماید.

حضور این شرکت در یازدهمین نمایشگاه کشاورزی ارومیه نشان از اهمیت برگزاری این رویداد و تاثیری که برگزاری این نمایشگاه در حوزه کشاورزی کشور و بازاریابی مجموعه های حاضر در این رویداد دارد.

شایان ذکر است که یازدهمین نمایشگاه کشاورزی ارومیه با رویکرد احیای دریاچه ارومیه در تاریخ ۱ الی ۴ دی ماه در سایت نمایشگاهی این استان برگزار خواهد شد و علاقه مندان، متخصصان و فعلان این حوزه در مدت زمان برگزاری این رویداد از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و ظرفیت های بخش کشاورزی کشور آشنا خواهند شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها