|
کدخبر: 213321

صنعت کشور رشد نمی کند؛ مگر به این شرط!

یوسفی گفت: امروزه تمام تولیدکنندگان کشور در صنایع مختلف مشکلات مشابهی دارند که این چالش ها به مثابه دست انداز در مسیر آنها قرار گرفته است.

نمایشگاه صنعت کشور رشد نمی کند؛ مگر به این شرط!

صنعت تاسیسات یکی از صنایع مهم و پرکاربرد در اقتصاد کشورهاست و در بهره وری نیروی انسانی و کاهش هزینه انرژی در صنایع مختلف تاثیر بسزایی دارد.

بیستمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران در روزهای واپسین مهر ماه به ‌منظور آشنایی فعالان صنعت تاسیسات کشور با فناوری و محصولات روز دنیا و معرفی توانمندی ‌ها و ظرفیت ‌های موجود در صنایع کشور، و همچنین توسعه ابعاد اقتصادی این صنعت و ایجاد فرصت ‌های تجاری در محل دائمی نمایشگاه بین ‌المللی تهران برگزار شد. شرکت سوپرپایپ به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در حوزه صنعت تاسیسات کشور حضور فعالی دراین نمایشگاه داشت. خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در خصوص تاثیر برگزاری رویدادها بر صنایع مرتبط گفتگویی را با محمدمهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش این شرکت ترتیب داده که در ادامه مطالعه خواهید کرد. با گسترش نیوز همراه باشید.

عرضه محصولات نوآورانه

محمدمهدی یوسفی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: ماموریت سوپر پایپ تولید و عرضه محصولات نوآورانه و با کیفیت بالا در زمینه صنعت تاسیسات است. ما ۲۴ سال پیش فعالیت خود را با عرضه لوله های ۵ لایه آغاز کردیم. به عبارتی ما اولین تولیدکننده لوله های ۵ لایه در غرب آسیا هستیم. پس از آن به مرور زمان اقدام به تولید سایر محصولات کردیم. در حال حاضر محصولات سوپر پایپ در ۶ گروه کالایی سیستم‌ نصب تاسیسات‌ سوپرفیکس، سیستم فاضلابی سوپردرین، سیستم لوله کشی سوپرپایپ، سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ، پمپ‌های Wilo و ابزار تاسیسات روتنبرگر تولید می شوند.

محمد-مهدی-یوسفی

وی افزود: ما امسال سه محصول جدید را در بیستیمن نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی معرفی کرده ایم. یکی از این محصولات اتصالات جدید سوپرپایپ است که همزمان با اروپا در کشور عرضه می شود. دو محصول نیز در رده نصب تاسیسات‌ سوپرفیکس تولید کرده ایم. این دو محصول نیز سابق بر این در کشور وجود نداشت و ما توانستیم با بکارگیری خلاقیت و نوآوری که همیشه سرلوحه خود قرار داده ایم،‌ این خلا را پر کنیم.

 مهم ترین مشکلات و چالش های موجود در مسیر تولید

وی در ادامه به تشریح مهم ترین مشکلات و چالش های موجود در مسیر تولید در کشور پرداخت و گفت: امروزه تمام تولیدکنندگان کشور در صنایع مختلف مشکلات مشابهی دارند که این چالش ها به مثابه دست انداز در مسیر آنها قرار گرفته است. اقتصاد رابطه مستقیمی با سیاست دارد و تا مادامی که ارتباطات ما با دنیا بهتر نشود به طور قطع محدودیت ها برای اقتصاد و تولید کشور وجود خواهد داشت.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپر پایپ در ادامه با اشاره به سابقه نوزده ساله این مجموعه در نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، خاطرنشان کرد: نمایشگاه ها بهترین بستر برای ملاقات رو در رو و بدون واسطه با مشتریان مجموعه ها و شرکت های تولیدی محسوب می شوند. این دیدار چهره به چهره موجب می شود که مشتریان انتقادات، نظرات و خواسته های خود را بدون واسطه به تولیدکننده منتقل کنند و از طرفی از نزدیک در جریان جدیدترین تولیدات و دستاوردهای صنعتگران آشنا شوند. شرکت سوپر پایپ همه ساله یک محصول جدید را در بستر برگزاری نمایشگاه تاسیسات به مشتریان ارائه کرده است.

استقبال خوب از بیستمین نمایشگاه صنعت تاسیسات تهران

یوسفی در پایان با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا در کشور خاطرنشان کرد: شیوع این ویروس تمام بخش های صنعتی و اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار داد و یکی از مهم ترین حوزه هایی که به صورت مستقیم تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت بخش رویدادهای نمایشگاهی بود. خوشبختانه امروز با تسریع در واکسیناسیون عمومی شرایط برگزاری رویدادها نیز به ثبات قابل قبولی رسیده است. خوشبختانه استقبال از بیستمین نمایشگاه تاسیسات نیز بسیار خوب بود البته نباید فراموش کرد که استقبال از نمایشگاه ها قبل از شیوع کرونا از میزان بیشتری برخوردار بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها