|
کدخبر: 205183

اختصاصی گسترش نیوز:

سومین رویداد ایران ریتیل شو آغاز به کار کرد

رویداد ایران ریتیل شو ۲۰۲۱ افتتاح شد.

نمایشگاه سومین رویداد ایران ریتیل شو آغاز به کار کرد

سومین نمایشگاه تخصصی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با عنوان «ایران ریتیل شو ۲۰۲۱» امروز افتتاح شد.

این رویداد از امروز لغایت ۱۲ مهرماه سال جاری با حضور فعالان و متخصصان این حوزه از ۶۷ شرکت در مساحتی بالغ بر ۱۰۲۴۶ متر مربع در سالن های ۸،۷ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است بررسی و توسعه زیرساخت‌های علمی این صنعت بزرگ، درونی‌سازی و هماهنگی بیشتر با موضوع فروش آنلاین و بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌سازی و تبادل ارتباطات و تعاملات در جهت حمایت از برندهای تولید کشور داخلی و توسعه آنها در مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است. 

لازم به ذکر است در کنار برگزاری این رویداد تخصصی ۱۲ پنل آموزشی نیز برگزار خواهد شد  که بر اساس آن، مدیران عامل و صاحبان برندها‌ی خوشنام و موفق این صنعت فرصت خواهند داشت آخرین تجربیات و یافته‌های خود را در اختیار همکاران خود و فعالان این صنعت قرار دهند.

به گزارش گسترش نیوز بازدید از این نمایشگاه به صورت تخصصی، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و صرفا با ارائه کارت دعوت ممکن خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها