|
کدخبر: 160205

اختصاصی گسترش نیوز:

حمایت ویژه شرکت نمایشگاه ها از بخش خصوصی

حسن زمانی اظهار داشت: درصددیم تا در تهران و سطح کشور میان ۶۵۰ تا ۷۰۰ نمایشگاه را برگزار کنیم.

نمایشگاه حمایت ویژه شرکت نمایشگاه ها از بخش خصوصی

حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در اولین نشست هم اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران برگزار شد، اظهار داشت: هنگامی که بنده بعد از ۲۵ سال فعالیت سیاسی و اجرایی وارد این عرصه شدم گمان نمی کردم که با یک واحد کاملا تعطیل روبرو شوم. به دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائل پیش آمده فعالیت های نمایشگاهی به مدت ۱۰ ماه تعطیل بود. از روز نخست آغاز فعالیت بنده در شرکت سهامی نمایشگاه ها تلاش بر این بود که این صنعت را از این تعطیلی نجات دهیم.

خوشبختانه با جمع‌بندی انجام شده ظرف مدت یکماه مجوز برگزاری رویداد ها از دستگاه های ذی ربط و اخذ شد. این اقدام موجب شد که جان تازه ای به صنعت نمایشگاهی وارد شود. خوشبختانه امسال علیرغم تمام مشکلات موجود ۱۲۰ نمایشگاه در کشور برگزار شده است. برای سال آینده نیزبرنامه های زیادی را پیش‌بینی کرده ایم و بر اساس همین برنامه‌ریزی‌ها درصدد این هستیم تا در تهران و سطح کشور میان ۶۵۰ تا ۷۰۰ نمایشگاه را برگزار کنیم.

زمانی با بیان اینکه من اعتقاد ویژه‌ای به بخش غیردولتی دارم، گفت: ما در سال آینده بزرگ‌ ترین رویداد ملی را در اکسپو ۲۰۲۰ دبی پیش رو خواهیم داشت. ما به عنوان یک ایرانی باید در برابر ۱۹۵ کشور جهان خودنمایی کنیم. در همین راستا آمادگی داریم تا جلسات مرتبط را با تشکل ها و انجمن های مختلف داشته باشیم و از همین جا اعلام می کنیم که انجمن ها می توانند روی حمایت شرکت سهامی نمایشگاه‌ها حساب ویژه ای باز کنند.

وی در پایان گفت: پیش بینی می کنیم که سال آینده ۳۰ الی ۵۰ نمایشگاه بین المللی را نیز با کمک بخش خصوصی برگزار کنیم.

ارسال نظر