|
کدخبر: 195961

جزییات برگزاری بزرگترین نمایشگاه فناوری نساجی جهان

نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه فناوری نساجی در جهان از سال ۱۹۵۱ هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود. این گردهمایی به‌عنوان “المپیک” نمایشگاه ماشین‌آلات نساجی در نظر گرفته‌شده و دارای سابقه ۶۸ ساله در نمایش آخرین فناوری برای تک‌تک مراحل تولید پارچه و پوشاک است.

نمایشگاه جزییات برگزاری بزرگترین نمایشگاه فناوری نساجی جهان

این نمایشگاه توسط متخصصان باتجربه و سازمان‌دهندگان سایر نمایشگاه‌های تجاری بزرگ در سراسر جهان مدیریت می‌شود. در سال ۲۰۱۵ که مرکز نمایشگاه میلان میزبان نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA بود، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه بازخورد بسیار مثبتی دریافت کردند.

این نمایشگاه با تمرکز بر سرمایه‌گذاری بر ماشین‌آلات نساجی سازمان‌دهی شده است. در تابستان ۲۰۱۹ این نمایشگاه به دلیل برخوردار بودن از همه ویژگی‌های مناسب همچون مکانی بزرگ و میزبانی خوب، افزایش بی‌سابقه تعداد غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان هدفمند، با موفقیت در بارسلونا به نمایش درآمد.

با نمایشگاه ساختمان بارسلون Construmat آشنا شوید.

هدف نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA

هدف نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA حفظ و گسترش پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد محصولات نساجی و پوشاک و برقراری ارتباط شرکت‌های تولیدکننده با مخاطبان جهانی است. از دیگر اهداف این نمایشگاه فراهم آوردن بستری پیشرو برای صنعت نساجی و پوشاک جهان جهت بازاریابی، ترویج و تقویت صنعت ماشین‌آلات نساجی و ارائه راه‌حل‌های کارآمد و پایدار است.

اگرچه اقتصاد جهانی هنوز با چالش‌هایی روبروست، نساجی به‌عنوان قدیمی‌ترین صنعت تولیدی جهان، انعطاف‌پذیری خود را در طول این سال‌ها نشان داده است. نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA به‌طور مداوم با ارائه نوآوری و فناوری‌ها و راه‌حل‌های جدید، بستری معتبر برای تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی فراهم کرده است تا محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنند.

نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA با برگزاری کنفرانس‌ها و برنامه‌های آموزشی به ارائه و اشتراک گذاشتن فناوری و تولید مواد نوآورانه در صنعت نساجی ادامه خواهد داد. موضوع اصلی که در این کنفرانس‌ها موردبحث قرار می‌گیرد “تغییر جهان نساجی” است و چهار موضوع فرعی ازجمله: مواد پیشرفته، اتوماسیون و آینده دیجیتال، فناوری‌های نوآورانه و پایداری و دوام موردبحث قرار می‌گیرد.

همچنین از سخنرانان این صنعت دعوت‌شده است تا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بستر کارگاه‌های آموزشی این نمایشگاه به اشتراک بگذارند.

درباره نمایشگاه صنعت نساجی Itma چه می دانید؟

جامعه هدف نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA

نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA در هر دوره برگزاری تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، بازاریابان و خریداران ماشین‌آلات و محصولات نساجی، تصمیم‌گیرندگان و کارآفرینان صنعت فرآوری منسوجات و همچنین دانشجویان فعال را از سراسر جهان گردهم می‌آورد. شرکت در این نمایشگاه نه‌تنها به نفع ارائه‌دهندگان فناوری‌ها و محصولات نساجی بلکه به نفع مشتریان آن‌ها خواهد بود.

در هر دوره از برگزاری نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA از مجموع غرفه‌داران، بیش از نیمی از آن‌ها شامل شرکت‌هایی از سایر نقاط اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکا است. بیشترین تعداد غرفه‌داران در دوره‌های قبل، از ایتالیا (۳۶۴ غرفه‌دار)، چین (۲۷۶ غرفه‌دار)، آلمان (۲۲۲ غرفه‌دار) ، هند (۱۶۹ غرفه‌دار) و ترکیه (۱۶۴ غرفه‌دار) بودند.

بازدید از نمایشگاه غذا و نوشیدنی بارسلون Alimentaria را از دست ندهید.

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA

تصمیم برای میزبانی نمایشگاه نساجی بارسلون ITMA در مجمع عمومی کمیته اروپایی تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی گرفته شد و نوزدهمین دوره این نمایشگاه در سال ۲۰۲۳ از تاریخ ۸ ژوئن تا ۱۴ ژوئن به مدت یک هفته در مرکز نمایشگاه میلان برگزار می‌شود.

میلان دارای زیرساخت‌های عالی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ مانند ITMA است که بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع وسعت دارد و مخاطبان جهانی را به خود جذب می‌کند. این مجموعه وسیعی از خدمات مهمان‌نوازی و ارتباطات هوایی را به تمام نقاط جهان ارائه می‌دهد. ایتالیا همچنین دارای ماشین‌آلات نساجی بزرگ و صنعت نساجی است.

منبع: ژیوار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها