|
کدخبر: 194094

بازدید از این نمایشگاه فقط به شرط تزریق واکسن

پس از برگزاری CES ۲۰۲۱ به صورت آنلاین، انجمن برگزار کننده این نمایشگاه در نظر دارد مراسم حضوری و دیجیتال را به صورت همزمان برای CES ۲۰۲۲ اجرا کند.

نمایشگاه بازدید از این نمایشگاه فقط به شرط تزریق واکسن

طبق جدیدترین بیانیه صادر شده از سوی مصرف‌کننده (CTA)، افرادی که قصد شرکت به صورت حضوری در نمایشگاه را دارند باید گواهی واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند.

انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) گفته است که گواهی واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ برای تمامی شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان ضروری خواهد بود و تمامی دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) در شهرستان کلارک (محل برگزاری نمایشگاه) مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت. همچنین تمامی قوانین فدرال، ایالتی و محلی رعایت می‌شود.

ازدحام جمعیت در نمایشگاه CES همیشه امری اجتناب‌ناپذیر بوده است و اکنون حتی با گسترش واکسیناسیون باز هم به امری نگران‌کننده تبدیل شده است. افزایش همه‌گیری سویه دلتا در ایالات متحده موجب شده است تا قوانین سخت‌گیرانه دوباره اجرا شوند و رعایت دستورالعمل‌ها همچنان ضروری به نظر برسد.

ایالت نیویورک نیز چندی پیش اعلام کرده بود که برگزاری تجمعات و کنسرت‌ها تنها با ارائه گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کووید ۱۹ برای شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان امکان‌پذیر خواهد بود.

انجمن CTA اعلام کرده است که در حال ارزیابی امکان دریافت نتیجه تست آنتی بادی به عنوان روش جایگزین برای افرادی است که به هر دلیلی تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده‌اند یا در محلی زندگی می‌کنند که دسترسی به واکسن وجود ندارد.

همچنین هنوز مشخص نیست که ضرورت به همراه داشتن گواهی واکسیناسیون تنها برای نمایشگاه اصلی صدق می‌کند یا تمام مراسم‌های جانبی برگزار شده همزمان با CES ۲۰۲۲ نیز شامل آن می‌شوند.

نمایشگاه بین‌المللی CES در ژانویه هر سال در ایالت لاس وگاس برگزار می‌شود؛ اگرچه عموم افراد امکان حضور در آن را ندارند و تنها با دعوت‌نامه می‌توان در آن شرکت کرد. البته این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ در نیویورک برگزار شد اما پس از جابه‌جایی میان چندین شهر در نهایت در سال ۱۹۷۸ به لاس وگاس رسید و از آن زمان در همانجا برگزار می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر