|
کدخبر: 179483

راه ‌اندازی نمایشگاه دائمی دستاوردهای پزشکی

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه دائمی دستاوردهای پزشکی گفت: این نمایشگاه نوعی خانه نوآوری "ای_هیت" است که در سایر کشورها از سوی معاونت علمی راه اندازی شده و در آن ظرفیت‌های صادراتی عرضه شده است.

پیمان صالحی در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از دستاوردهای پزشکی در حوزه سیمیلاتورها که در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد، در جمع خبرنگاران، این نمایشگاه را نوعی خانه نوآوری و فناوری ایران (تهران) دانست که آغاز به کار کرده است و افزود: این نمایشگاه قرار است به زودی افتتاح رسمی شود.

به گفته وی خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران (iHit) در نمایشگاه بین‌المللی با هدف ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها با ظرفیت صادراتی آغاز به کار کرد.

وی افزود: تاکنون این خانه نوآوری و فناوری تحت عنوان آی – هیت در سوریه، کنیا و بسیاری از کشورها راه اندازی شده و قرار است در کشورهای دیگر نیز راه‌اندازی شود.

صالحی با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاورد شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت صادراتی به نمایش گذاشته شده است، اظهار کرد: کارکرد این نمایشگاه دائمی به تصویر کشیده شدن محصولات دانش‌بنیان متناسب با برنامه‌های مختلف است.

معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مواد پیشرفته، صنایع خلاق و زیست فناوری را از بخش‌های این نمایشگاه نام برد و افزود: این خانه‌های نوآوری و فناوری توسط معاونت علمی و مرکز تعاملات این معاونت راه اندازی شده که در مواقع لازم وزارتخانه‌ها می‌توانند درخواست داشته باشند که دستاوردهای یک حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها