|
کدخبر: 179071

شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

ایران در چهل و دومین دوره نمایشگاه فیتور که ژانویه ۲۰۲۲ در اسپانیا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

نمایشگاه شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ همچون سال‌های گذشته در تاریخ اصلی خود، همزمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی برگزار خواهد شد.

چهل و یکمین دوره این نمایشگاه مقرر بود همزمان با آغاز سال ۲۰۲۱ برگزار شود که به دلیل همه‌گیری کرونا، تا بهار امسال به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر، از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۰ با بهره‌گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری همزمان حضوری، برپا شد.

فیتور با این اقدام خود و تلاش برای جلوگیری از لغو و برپا نشدن نمایشگاه، به تقویت پیام اهمیت صنعت گردشگری و نیاز فوری به احیای آن، کمک بزرگی کرد. به طوری که بسیاری از مقاصد و شرکت‌ها با استفاده از نسخه ویژه فیتور لایو، حضور خود را در فیتور ۲۰۲۱ تثبیت کردند.

با این حال، فیتور ۲۰۲۲ قرار است همچون سال‌های گذشته از ۱۹ تا ۲۳ ژانویه برگزار شود.

ایران قصد دارد در این دوره از فیتور حضور داشته باشد. در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه حضور فعالان گردشگری کشور در این رویداد جهانی را فراهم می‌کند.

چهل‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور از ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برپا خواهد شد.

فیتور یکی از مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری در بازار کشورهای لاتین‌زبان است.

 

منبع: اخبار نمایشگاه

ارسال نظر