|
کدخبر: 175840

برگزاری متفاوت نمایشگاه خودرو ژنو در قالبی جدید

برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی ژنو رسماً اعلام کرده‌اند که این نمایشگاه سال آینده پس از دو سال وقفه دوباره برگزار خواهد شد. این نودویکمین دوره نمایشگاه ژنو خواهد بود و از ۱۹ تا ۲۷ فوریه (۳۰ بهمن تا ۸ اسفند ۱۴۰۰) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه برگزاری متفاوت نمایشگاه خودرو ژنو در قالبی جدید

مدیرعامل شرکت برگزاری نمایشگاه ژنو می‌گوید: ما واقعاً امیدواریم که وضعیت سلامتی و مقررات مربوط به کووید ۱۹ این امکان را به ما بدهد که این نمایشگاه را زنده کنیم.

نمایشگاه ژنو یکی از اولین نمایشگاه‌های بزرگ خودرو بود که در سال ۲۰۲۰ زمانی که در اواخر فوریه شورای فدرال سوئیس دستور ممنوع کردن همه رویدادهای عمومی را صادر کرد، لغو شد. این تصمیم که به خاطر شیوع بیماری کرونا گرفته شد، خبر بسیار بدی برای غرفه‌داران بود که از قبل در حال آماده‌سازی برای نمایشگاه بودند. پس‌ازاین، نمایشگاه ژنو به دلیل شرایط دشوار، برای فروش گذاشته شد و توسط «پالکسپو SA» که بزرگ‌ترین مرکز نمایشگاهی ژنو را اداره می‌کند خریداری شد.

در حال حاضر هیچ غرفه‌داری برای نمایشگاه ژنو ۲۰۲۲ معرفی نشده اما مالک جدید این نمایشگاه وعده داده است که نسخه ۲۰۲۲ ژنو نسبت به سال‌های گذشته تکامل پیدا کرده و تفاوتی اساسی خواهد داشت. فعلاً معنی دقیق این تغییرات و تفاوت‌ها مشخص نیست. حتی پیش از اینکه شیوع کرونا نمایشگاه‌های خودرو را لغو کند، این رویدادها اوضاع خوبی نداشتند زیرا خودروسازان بیشتر و بیشتر ترجیح می‌دهند این نمایشگاه‌های گران‌قیمت را با رویدادهای کوچک‌تر جایگزین کنند. حال اینکه آیا نمایشگاه ژنو با قالبی جدید می‌تواند خودروسازان جهان را به خود جلب کند یا پس از کرونا اوضاع آن بدتر خواهد شد را فقط زمان نشان خواهد داد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها