|
کدخبر: 171025

این نمایشگاه بیش از ۳۵ میلیون بازدیدکننده داشت

گزارش ها حاکی است افزون بر ۳۵.۳۸ میلیون نفر از وب سایت رسمی نمایشگاه صادرات - واردات چین - گوانجو معروف به نمایشگاه کانتون بازدید کرده اند که بیش از ۲۶۰ هزار بازدید آن از ایران صورت گرفته است.

یکصد و بیست و نهمین نمایشگاه صادرات و واردات چین - گوانجو معروف به نمایشگاه کانتون پس از ۱۰ روز برگزاری بصورت آنلاین، روز گذشته _جمعه_ به کار خود پایان داد. این سومین نمایشگاه کانتون بود که بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین برگزار شد.

براساس اظهارات "شو بینگ" سخنگوی نمایشگاه در مجموع ۲۶ هزار شرکت بیش از ۲.۷۶ میلیون محصول را در این رویداد عرضه کردند که ۲۹۰ هزار محصول بیش از نمایشگاه قبلی است.

پخش مستقیم این رویداد آنلاین ۱۰ روزه ۸۸۰ هزار بیننده را به خود جلب کرده است.

در این نمایشگاه اقدامات مختلفی برای تسهیل تجارت خارجی انجام شده است. خریداران داخلی نزدیک به دو هزار سفارش را با غرفه داران شرکت کننده در نمایشگاه را ثبت کردند.

در همین حال ۱۲ هزار خریدار داخلی مانند سوپرمارکت ها، شبکه های خرده فروشی و سیستم های تجارت الکترونیکی با ۳۴۰ غرفه دار از ۲۸ کشور ارتباط برقرار کردند تا به شرکت های خارجی در کشف بازار چین کمک کنند. شرکت های خارجی هم ۹ هزار محصول در این نمایشگاه عرضه کردند.

نمایشگاه کانتون در سال ۱۹۵۷ تأسیس شد و به عنوان شاخص مهم تجارت خارجی چین شناخته می شود در یکصد و بیست و هشتمین نمایشگاه کانتون حدود ۲۶ هزار شرکت داخلی و خارجی بیش از ۲.۴۷ میلیون محصول را به نمایش گذاشته بودند.

باتوجه به اهمیت نمایشگاه کانتون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو در تلاش برای افزایش همکاری ها میان این نمایشگاه و شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران است.

یکصد و سی امین نمایشگاه کانتون از ۲۳ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۰ (۱۵ اکتبر-۴ نوامبر ۲۰۲۱) در سه فاز برگزار می شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها