|
کدخبر: 170779

یک نمایشگاه خودروی جذاب در راه است

همه‌گیری کرونا باعث لغو بسیاری از رویدادهای عمومی در سال پیش از جمله دو نمایشگاه خودرویی در آمریکا شد، نمایشگاه‌هایی که پیش از آن نیز در جذب مخاطبان و بازدیدکنندگان با مشکلاتی دست‌به‌گریبان بودند.

نمایشگاه یک نمایشگاه خودروی جذاب در راه است

 البته با ادامه واکسیناسیون در این کشور برخی نشانه‌ها از بازگشت مردم به زندگی عادی و در پی آن برگزاری رویدادهایی همچون نمایشگاه خودروی شیکاگو دیده می‌شود. قرار است نمایشگاه شیکاگو امسال و در ماه جولای برگزار شود.

این نمایشگاه معمولاً در ماه فوریه برگزار می‌شد اما همه‌گیری کرونا مقامات را مجبور به تغییر زمان برگزاری کرد. قرار است این رویداد خودرویی از ۱۵ تا ۱۹ جولای که مدت‌زمان بسیار کوتاه‌تری نسبت به دوره‌های پیشین است برگزار گردد. در سال ۲۰۲۰ و درست قبل از همه‌گیری کرونا این نمایشگاه از ۸ تا ۱۷ فوریه برگزار شده بود. این رویداد خودرویی همچنین شامل تغییراتی در محل برگزاری بوده و قرار است در فضای باز نیز شاهد حضور بازدیدکنندگان باشیم. همچنین محل‌هایی برای تست خودروها و نمایش تکنولوژی‌های جدید در نظر گرفته شده است.

مقامات برگزار کننده این نمایشگاه برنامه‌هایی برای استفاده از بلیت‌فروشی الکترونیکی و گیت‌های ورود زمان بندی شده دارند تا از ازدحام جمعیت در داخل نمایشگاه جلوگیری کنند. هنوز مشخص نیست که کدام خودروسازان در این رویداد خودرویی حضور خواهند یافت اما این تنها نمایشگاه خودرویی نیست که امسال برگزار خواهد شد. اگرچه نمایشگاه دیترویت امسال هم لغو شده اما رویداد متفاوت موتور بلا در فضایی کاملاً باز و در میشیگان برگزار می‌شود. این رویداد نیز قرار است از ۲۳ تا ۲۶ سپتامبر بازدیدکنندگان را جذب خود کند.

اواخر امسال نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نیز برگزار خواهد شد هرچند مدت‌زمان آن بسیار کوتاه و تنها دو روز ۱۷ و ۱۸ نوامبر خواهد بود. البته همه رویدادهای خودرویی برگزار نشده‌اند و به‌طور مثال مقامات نمایشگاه توکیو در ماه پیش اعلام کردند رویداد امسال لغو بوده و سال ۲۰۲۲ شاهد بازگشت آن خواهیم بود. تنها نمایشگاه خودرویی چند وقت اخیر نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۱ بوده است.

منبع: پدال

ارسال نظر