|
کدخبر: 168535

نهنگ بازار خودرو را بشناسید + تصاویر

شرکت چینی رووی در نمایشگاه شانگهای کراس‌اوور جدیدی بنام جینگ را معرفی کرده است. این خودرو یک کانسپت نزدیک به تولید است که پیش‌نمایشی از کراس‌اوور آینده محسوب می‌شود۰

خودرو نهنگ بازار خودرو را بشناسید + تصاویر

جینگ (Jing) در زبان چینی به معنای نهنگ است و طراحی این کراس‌اوور جدید نیز با الهام از این حیوان عظیم‌الجثه۰ دریایی شکل گرفته است. بارزترین مصداق این موضوع، جلوپنجره۰ جینگ است که شبیه به دهان نهنگ بوده و به‌طور خاص، سیستم فیلتر غذا در دهان نهنگ‌های بی‌دندان را تداعی می‌کند.

نهنگ-خودرو۲

در جلوی جینگ اما غیر از این جلوپنجره۰ منحصربه‌فرد، دی‌لایت‌های بومرنگ شکل و چراغ‌های اصلی اسپرتی هم جلب‌توجه می‌کند. سقف و ستون‌های مشکی‌رنگ، دستگیره۰ مخفی درها، روکش‌های مشکی‌رنگ در پایین بدنه و رینگ‌های ستاره‌ای هم از ویژگی‌های پروفیل جانبی این خودرو هستند. در عقب جینگ نیز چراغ‌ها طراحی منحصربه‌فردی دارند زیرا از یک نوار سراسری باریک در بالا و دو بخش عمودی مجزا در طرفین تشکیل شده‌اند. ازجمله۰ دیگر ویژگی‌های ظاهری قابل‌توجه این کراس‌اوور جدید چینی هم می‌توان به سقف شیب‌دار کوپه مانند، اسپویلر روی سقف و دو سر اگزوز در زیر سپر اشاره کرد.

نهنگ-خودرو۳

به گفته۰ رووی، این خودرو به‌عنوان اولین محصول سری جدید رووی، مسئولیت تسریع فرایند بازجوان‌سازی، شخصی‌سازی و ارتقاء این برند را بر عهده خواهد داشت. گفته شده نسخه۰ تولیدی جینگ بسیار شبیه به این کانسپت خواهد بود و انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده به بازار چین عرضه شود که این یعنی باید به‌زودی شاهد معرفی آن باشیم. این کراس‌اوور جدید با پیشرانه‌های بنزینی و پلاگین‌هیبریدی ارائه خواهد شد درحالی‌که یک نسخه۰ تمام الکتریکی هم برای آن در نظر گرفته شده که از طریق زیربرند R رووی عرضه می‌شود.

منبع: پدال
  • ناشناس ارسالی در

    اینقدرازچین وروسیه وکره وعراق لطفاتبلیغ نکنیددرزمان تحریم های ظالمانه چین حتی قا شق چوبی وخمیردندان ومسواک برروی ایران قط ع کرداینهاهمه دست نشانده امریکاهستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها