|
کدخبر: 170114

همکاری سایت نمایشگاهی کاسپین در اکسپو ۲۰۲۰ دبی

طی دیداری که روز گذشته در دفتر مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد، حسن زمانی و سید رضا قندیلی در خصوص بسط و گسترش همکاری های دوجانبه جهت برگزاری نمایشگاهها به تبادل نظر پرداختند.

در جلسه ای که با حضور حسن زمانی مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، سیدرضا قندیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین استان زنجان به همراه مفیدی رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار شد طرفین بر لزوم ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر برای برگزاری نمایشگاه ها تاکید کردند.

جلسه-سایت-نمایشگاهی-زنجان-و-نمایشگاه-تهران

در این جلسه قندیلی با بیان این نکته که همکاری با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به عنوان متولی اصلی برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی کشور میتواند در ایجاد همبستگی نمایشگاه های کشور موثر باشد، شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین را مرکزی توانمند در عرصه نمایشگاهی نامید و ابراز امیدواری کرد تا از ظرفیتهای این مرکز نمایشگاهی در سایه افزایش همکاری های دوجانبه به نحو احسن بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین همچنین از توافق برای همکاری این مجموعه برای مشارکت هر چه بهتر در اکسپوی ۲۰۲۱ دبی در راستای نمایش بهتر ظرفیت ها و قابلیت های استان زنجان به عنوان یکی از قطبهای صنعتی و مخصوصاً فلزات کشور خبر داد. همچنین وی خواستار حمایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برای برگزاری بیشتر نمایشگاه های تخصصی در مرکز نمایشگاهی کاسپین استان زنجان و استفاده از امکانات این محل به عنوان یک سرمایه ملی در این استان شد.

قندیلی همچنین به آمادگی کامل برای اجرای پروتکل های بهداشتی برای برگزاری نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت به علت شیوع بیماری کرونا مدت ۱۵ ماه است که نمایشگاه زنجان فعالیتی نداشته است که به همین علت بسیاری از مشاغل که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با این مجموعه در ارتباط بوده اند عملاً بیکار شده اند که امیدواریم با تدابیر شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به عنوان الگوی نمایشگاه های کشور و در سایه همکاری های متقابل شاهد رونق مجدد این مرکز باشیم.

در این دیدار حسن زمانی نیز با استقبال از مطرح شدن موضوعات فوق از آمادگی کامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برای همکاری با مرکز نمایشگاهی کاسپین استان زنجان خبر داد و اعلام کرد که تمام تلاش ما بر این است تا با انجام اقدامات لازم شاهد تعالی صنعت نمایشگاهی در کشور عزیزمان باشیم.

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر