|
کدخبر: 163046

اختصاصی گسترش نیوز:

تقویم نمایشگاه های بین المللی اسپانیا + دانلود

انجمن نمایشگاه های اسپانیا تقویم نمایشگاهی این کشور برای سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

نمایشگاه تقویم نمایشگاه های بین المللی اسپانیا + دانلود

بر اساس این تقویم نمایشگاهی ۴۱ نمایشگاه به صورت حضوری از ۹ می (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) تا ۲ دسامبر (۱۱ آذر ۱۴۰۰) در این کشور برگزار خواهد شد که از مهمترین رویدادهای عنوان شده در این تقویم می توان به نمایشگاه بین المللی گردشگری، نمایشگاه بین المللی کتاب مادرید و کنگره و نمایشگاه بین المللی موبایل اشاره کرد.

اولین رویداد در این تقویم نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی هنر معاصر مادرید است که از ۹ می به مدت ۴ روز کاری برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از نظر ظرفیت خاصش به عنوان یک نمایشگاه بین المللی بر حضور آن دسته از گالری ها یا ناشران که از نظر فعالیت ها و تاثیرات عظیم بین المللی خود بسیار قابل توجه هستند،‌تاکید ویژه دارد.

نمایشگاه گردشگری بارسلونا که پس از وقفه یک ساله به علت شیوع کرونا در تاریخ ۳۰ می (۲۱ خرداد) به مدت ۴ روز در این شهر برگزار خواهد شد نیز مهمترین رویداد گردشگری در زمینه تجارت و رویدادها در عرصه بین‌ المللی محسوب می شود. از این رو، همه کشورهای جهان که علاقه‌‌‌ مند به داشتن سهمی از گردشگری تجاری هستند، در این رویداد حضوری فعال دارند.

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی برای مواد غذایی تازه و نمایشگاه بین المللی انرژی و محیط زیست نیز از دیگر رویدادهای مهم و تاثیرگذار در این تقویم نمایشگاهی به شمار می روند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ساختمانی و معدنی که در تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در شهر ساراگوسا برگزار خواهد شد سالانه میزبان بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه از سرتاسر جهان است.

برای مشاهده تقویم نمایشگاه های بین المللی اسپانیا اینجا کلیک کنید.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها