|
کدخبر: 160563

توصیه ای مهم به فعالان صنعت نمایشگاهی

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: ما با‌تمام قدرت و توان پای کار ایستاده‌ایم و ذره‌ای هم از فعالیت نمایشگاهی کوتاه نمی‌آییم.

نمایشگاه توصیه ای مهم به فعالان صنعت نمایشگاهی

محمد جواد قنبری با بیان اینکه اقتصاد کشور در سال ۱۳۹۹ با دو مشکل عمده کرونا و تحریم ها مواجه بود افزود: این تحریم‌ها محدودیت‌ها و موانعی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرد و همچنین شیوع ویروس کرونا باعث شد تولید‌کنندگان و تجار در فضا‌های اقتصادی در داخل و خارج از کشور با مشکلات متعددی مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی به عنوان پرچم‌دار صنعت نمایشگاهی کشور موفق شد این صنعت را از رکود خارج کند افزود: با مدیریت دکتر زمانی و حمایت و اعتماد ایشان به تیم مدیریتی و پرسنل شرکت سهامی نمایشگاه ها، تحرک جدیدی در زمینه برگزاری نمایشگاه ها شکل گرفت و پس از کسب مجوز از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در دوره ای فشرده ای از دی تا اسفند ماه ۱۳۹۹ تعداد ۲۷ نمایشگاه تخصصی برگزار شد.

قتبری با بیان اینکه شرکت سهامی نمایشگاه ها از برگزاری این نمایشگاه ها، دو هدف عمده، ایجاد درآمد و مهمتر از آن به حرکت درآوردن چرخ های صنعت نمایشگاهی را دنبال می کرد؛ افزود: در واقع زمانی که سایت نمایشگاه‌های بین المللی تهران چراغ فعالیت های خود را روشن می کند به تبع آن سایر مراکز نمایشگاهی کشور به حرکت درمی‌آیند که این امر باعث ایجاد رونق و رشد اقتصادی در کشور می شود.

وی با اشاره به برگزاری این تعداد از نمایشگاه ها در یک دوره سه ماهه افزود: ضمن اینکه فرایند برگزاری خیلی سخت بود اما با هماهنگی با سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌‌ها و نهادهایی که به نوعی پشتیبان و حامی این نمایشگاه‌ها محسوب می‌شوند و به لطف خداوند و حمایت موثر مدیرعامل محترم، همکاری سایر حوزه‌های شرکت از جمله معاونت‌های اداری، مالی،فنی، روابط‌عمومی و حراست و تلاشی که از طرف مجریان نمایشگاهی صورت گرفت موفق به برگزاری این نمایشگاه ها شدیم و نگذاشتیم این مشکلات ما را به زانو درآورده و برگزاری نمایشگاه ها با وقفه کامل مواجه شود.

قنبری، صنعت نمایشگاهی را یکی از ارکان مهم در به حرکت درآوردن چرخه‌های اقتصادی کشور دانست و افزود: با برگزاری نمایشگاه ها، گشایش اقتصادی برای تولید‌کنندگان، تجار و بازرگانان ایجاد می شود، بنابراین تلاش همه‌ی ما در حوزه‌ی نمایشگاهی و معاونت امور نمایشگاهی در سایر کنار همکاران بر اساس این مبنا است که بتوانیم نمایشگاه ها را با برگزاری پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نکته ای که همه‌ی دست‌اندر‌کاران صنعت نمایشگاهی و فعالان آن باید به آن توجه کنند. صنعت نمایشگاهی را باید متولیان آن برایش تصمیم بگیرند جامعه‌ی صنعت نمایشگاهی که متشکل از وزارت صمت، شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، سازمان توسعه و تجارت، تشکل‌های خصوصی صنعت نمایشگاهی و مجریانی که برگزار کننده باید برای برگزاری نمایشگاه ها تصمیم گیری کنند.

قنبری با بیان اینکه ما با‌تمام قدرت و توان پای کار ایستاده‌ایم و ذره‌ای هم از فعالیت نمایشگاهی کوتاه نمی‌آییم افزود: آقا‌ی دکتر زمانی مدریت محترم شرکت و بنده که مستقیما‌ً مسئولیت کار نمایشگاهی را بر‌عهده دارم؛ با‌قدرت تمام برگزار کننده‌ی نمایشگاه‌های تخصصی هستیم و با جدیت از آن‌ها حمایت می‌کنیم و نمایشگاه‌های را در تاریخ مقرر با مجوزهایی که از وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا داریم برگزار خواهیم کرد.

منبع: اخبار نمایشگاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها