|
کدخبر: 157658 سهیل فرزین

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

شروع فعالیت آخرین نمایشگاه های ۹۹

۴ رویداد باقی مانده از تقویم نمایشگاهی سال ۹۹ سایت تهران امروز ۱۳ اسفندماه افتتاح شدند.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران، ششمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته، نخستین نمایشگاه بین‌المللی آموزش، خدمات و فناوری آموزش نوین و صنایع وابسته و هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی امروز ۱۳ اسفند ماه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کردند.

چهارمین نمایشگاه بین ‌المللی کار ایران و نخستین نمایشگاه بین‌المللی آموزش، خدمات و فناوری آموزش نوین و صنایع وابسته با حضور حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و مدیران و معاونان مرکز کار کشور افتتاح شد.

نمایشگاه-کار

این دو رویداد به صورت همزمان در سالن ۴۴ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور ۶۹ شرکت در بخش فیزیکی و ۲۳۵ شرکت در بخش مجازی تا روز ۱۶ اسفند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است ارتباط میان کارجو و کارفرما از اهداف اصلی برگزاری این دو رویداد عنوان شده‌ است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی و همچنین ششمین رویداد بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته نیز صبح امروز و با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، محسن صالحی نیا مدیرعامل ایدرو و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران افتتاح شد.

نمایشگاه-هوانوردی

هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی از امروز با حضور ۵۲ شرکت و در مساحتی با متراژ ۳۲۰۰ در سالن ۳۸b پذیرای متخصصان این حوزه خواهد بود. ششمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته نیز با حضور ۲۸ شرکت متخصص و فعال در این حوزه و ۱۵ شرکت دانش‌بنیان در سالن ۳۸ آخرین دستاوردهای حوزه صنعت هوانوردی کشور را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

نمایشگاه-حمل‌و‌نقل

 لازم به ذکر است که بنا به ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا برگزاری تمام رویدادها تا اطلاع ثانوی به صورت تخصصی خواهد بود و افراد فقط با دعوت نامه اجازه ورود به فضای نمایشگاهی را خواهند داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها