|
کدخبر: 156942

برگزاری نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی و صادرات

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق از برگزاری نمایشگاه نهضت تولید ،بومی سازی و صادرات در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ اسفندماه سال نود و نه خبر داد.

نمایشگاه برگزاری نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی و صادرات

امیر حسین سعید در خصوص اولین نمایشگاه نهضت تولید در واپسین روزهای سال نود و نه اذعان نمود با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت تولید و حمایت از بومی سازی شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق اقدام به برگزاری این رویداد مهم از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ اسفند ماه نموده است.

 وی افزود که در راستای توسعه پایدار اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی همچنن کمک رسانی به مهندسین معکوس و نیز ارتباط بین صنعت و دانشگاه و نهایتا با هدف گذاری از بین بردن وابستگی صنایع متوسط و بزرگ به کالاهای وارداتی در این نمایشگاه تدابیر لازم اندیشیده شده و تصمیمات مربوطه اتخاذ گردیده است.

امیرحسین+سعید

سعید با بیان اینکه حضور دانشگاه در کنار صنعت و صنعتگران می تواند بسیار مؤثر و در واقع تسهیل کننده تولید باشد افزود با اساتید محترم دانشگاه های مختلف رای زنی های لازم انجام گرفته و زمینه حضور ایشان فراهم گردیده تا علاوه بر استفاده از نظرات ایشان به این نمایشگاه بعد علمی و تخصصی داده شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که برگزاری این رویداد به توسعه مهندسی معکوس و بومی سازی داخل استان منجر شود و یادآورد شد که در تلاش هستیم تا در روز افتتاح این نمایشگاه و با حضور مسئولان ملی و محلی تفاهم نامه ای در راستای گسترش نهضت بومی سازی در این استان بین هلدینگ های صنعتی و معدنی به امضاء برسد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های جنوب شرق تأکید کرد این نمایشگاه برای بازدید عموم نبوده و صرفاً کارشناسان و متخصصین این حوزه با پیش ثبت نام در سایت نمایشگاه امکان بازدید دارند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها