|
کدخبر: 150723 میلاد محمدی

در گفتگوی گسترش نیوز با رییس هیات عامل ایمیدرو مطرح شد

از نمایشگاه کان مین و متافو حمایت می کنیم

بهمن ماه امسال شاهد برگزاری نمایشگاه های کان مین و متافو به عنوان عناوین تخصصی پایتخت هستیم که ایمیدرو در هر دو این رویدادها حضور و مشارکت فعال دارد.

نمایشگاه از نمایشگاه کان مین و متافو حمایت می کنیم

فردا راس ساعت ۹ صبح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته با عنوان تجاری Iran Conmin با حمایت خانه معدن ایران و توسط شرکت شناخته شده پالارسامانه برگزار خواهد شد.

رییس هیات عامل ایمیدرو در گفتگو با گسترش نیوز با برشمردن اهمیت برگزاری رویدادها تخصصی حوزه معدن و صنایع معدنی اظهار داشت:  سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از برپایی کلیه رویدادهای مرتبط با صنایع معدنی در سراسر کشور حمایت خواهد کرد. همه عناوینی که به توسعه این عرصه و جذب سرمایه گذار کمک می کنند مورد توجه ما هستند و باید به برگزاری درست و هدفمند آن کمک کنیم.

ایمیدرو-جعفری

وجیه الله جعفری در ادامه به اهمیت برپایی رویدادهای تخصصی و جلوگیری از گسترش نمایشگاه های متفرقه تاکید کرد و افزود: البته مسئله ایجاد تمرکز و جلوگیری از برگزاری رویدادهای متفرقه که در سال های گذشته توسط آقای کرباسیان و آقای غریب پور مطرح شده بود را هم دنبال خواهیم کرد.

ور در پایان اظهار داشت: در بهمن ماه امسال شاهد برگزاری نمایشگاه های کان مین و متافو به عنوان عناوین تخصصی پایتخت و همچنین کل کشور هستیم که ایمیدرو در هر دو این رویدادها حضور و مشارکت فعال دارد.

شایان ذکر است که نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی با عنوان تجاری ایران متافو نیز در آخرین روزهای بهمن ماه (۲۷ تا ۳۰) به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها