|
کدخبر: 149243

نمایشگاه نفت تهران با شعاری متفاوت کلید خورد

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در روزهای سوم تا ششم بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

نمایشگاه نمایشگاه نفت تهران با شعاری متفاوت کلید خورد

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با حضور ۵۵۰ شرکت ایرانی آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه نفت با شعار نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز با حضور وزیر نفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد نفتی کشور آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با شعار نفت ملی کالا و خدمات ایرانی برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه با وجود شیوع کرونا، تمام توجه به شرکت‌های داخلی و نمایش توانمندی‌های آنها بوده است‌.

با تدوین ۴ شیوه‌نامه بهداشتی توسط وزارت بهداشت و تدوین دو شیوه‌نامه جداگانه توسط وزارت نفت، این دوره از نمایشگاه فقط برای متخصصان قابل بازدید است. نبود بازدید عمومی، به حداقل رساندن جلسات و نشست‌ها نیز از دیگر اقدامات برای برگزاری ایمن این نمایشگاه است.

این دوره از نمایشگاه با موافقت وزارت بهداشت با حضور ۵۵۰ شرکت داخلی، ۱۵ دانشگاه و ۵۲ شرکت استارتاپی و ۲۷ شرکت صندوق نواوری و شکوفایی برگزار می‌شود. به علت تلاش برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تعدادی از متقاضیان فضا اختصاص داده نشد. این نمایشگاه با هدف تعامل با شرکت ها، نخبگان و جذب سرمایه‌گذاران برگزار شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در روزهای سوم تا ششم بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر