|
کدخبر: 146690

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ها به گسترش نیوز خبر داد

برگزاری بیش از ۸۰ نمایشگاه در ۱۴۰۰

قنبری گفت: برخی از رویدادهای نمایشگاهی در ابتدای سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد اما زمان برگزاری آن ها طوری برنامه ریزی خواهد شد تا شرکت ها نیز فرصت هماهنگی و سازماندهی مشارکت کنندگان خود را داشته باشند.

نمایشگاه برگزاری بیش از ۸۰ نمایشگاه در ۱۴۰۰

با مدیریت نسبی شیوع ویروس کرونا و پس از پیگیری ها و تلاش مدیریت جدید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی کشور و همچنین دستور ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در مناطق زرد کشور صادر شد. از همین رو در ماه های پایانی سال شور و اشتیاق فعالان صنعت نمایشگاهی در برگزاری رویداد ها نسبت به ۹ ماه ابتدایی سال بسیار چشمگیرتر و پرشور تر است. انتشار اخباری مبنی بر ساخت واکسن کرونا و آغاز واکسیناسیون عمومی نیز به عنوان یکی از سیگنال های بهبود شرایط اقتصادی عامل مهمی در ایجاد این انگیزه در میان متولیان و فعالان صنعت نمایشگاهی کشور داشت. شرکت سهامی نمایشگاه های کشور به عنوان متولی صنعت نمایشگاهی نیز در صدد است تا با بهره گیری از این فضا رکود اجباری و خمودگی ایجاد شده در صنعت نمایشگاهی را از بین ببرد و با ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری رویدادها سال جدید را فارغ از دغدغه ها و چالش های موجود آغاز کند.

خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در همین رابطه گفت و گویی را محمدجواد قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ترتیب داده و نظر وی را در این خصوص جویا شده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

با گسترش نیوز همراه باشید:

وی در ابتدای این گفت و گو اظهار داشت: امیدواریم که وضعیت شیوع ویروس کرونا مدیریت و کنترل شود. همچنین در انتظار هستیم تا از تاثیر این ویروس از طریق واکسن و درمان از طرق مختلف کاسته شود. ما در ماه های پایانی سال تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا فضای کار، تلاش و همدلی را بین بخش ها و قطب های مختلف صنعت نمایشگاهی و فعالان این صنعت ایجاد کنیم.

محمدجواد_قنبری

وی افزود: تلاش کرده ایم تا با همفکری با بخش خصوصی و فعالان این عرصه، صنعت نمایشگاهی را به سمتی ببریم که از فضای رکود دور شود. یکی از دلایل شخصی بنده برای بازگشت به حوزه صنعت نمایشگاهی این بوده که با همکاری و هم فکری تمام فعالان این صنعت در شرایط کنونی که تمام فعالیت ها از جمله فعالیت های نمایشگاهی با رکود مواجه است فضایی پویا و فعال را ایجاد کنیم.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران در ادامه گفت: امیدواریم که موفق شویم با فضای کار و همدلی وارد سال ۱۴۰۰ شدیم. البته گفتنی است که در نیل به این هدف از هیچ همکاری و تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. قطعا همین سیاست را در روند برگزاری رویدادهای سال ۱۴۰۰ نیز رعایت خواهیم کرد.

تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰

قنبری در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: برگزاری بخش عمده رویدادهای سال آینده بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چرا که در ماه های ابتدایی بنا به شرایط ابتدای سال برگزاری رویدادها از استقبال کمتری روبرو می شود. البته این موضوع به این معنی نیست که ما در ابتدای سال ۱۴۰۰ هیچ رویدادی نخواهیم داشت. برخی از رویداد ها در ابتدای سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد اما زمان برگزاری آن ها طوری برنامه ریزی خواهد شد تا شرکت ها نیز فرصت هماهنگی و سازماندهی مشارکت کنندگان خود را داشته باشند.

وی افزود: در برنامه سال ۱۴۰۰ تقویم نمایشگاهی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است. برگزاری بیش از ۸۰ رویداد را در تقویم نمایشگاهی سال آینده تعریف کرده ایم و امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ و با کاهش مشکلات ناشی از ویروس کرونا به دورنمای برگزاری ۹۰ رویداد نیز برسیم.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ها در پایان گفت: در تقویم نمایشگاهی سال آینده رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری رویدادها نیز به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته است و قطعا چهارچوب ها و ضوابط کنونی با برنامه های جدید برای برگزاری آن رویدادها نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر