|
کدخبر: 144098

تعامل سازنده برگزارکنندگان و مدیران شهر نمایشگاهی آفتاب

نشست هم اندیشی برنامه ها و راهبردهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با حضور محمدرئوف قادری مدیرعامل، معاونین و مدیران این مجموعه به همراه مدیران شرکت های برگزار کننده نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شد.

نمایشگاه تعامل سازنده برگزارکنندگان و مدیران شهر نمایشگاهی آفتاب

پس از وقفه ای چند ماه در برگزاری نمایشگاه‌ های کشور، با مجوز وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، شاهد از سرگیری برگزاری نمایشگاه ها در کشور هستیم. به همین منظور جلسه ای فی ما بین مدیر عامل و معاونین و مدیران ارشد نمایشگاه شهرآفتاب و مجریان برگزار کننده نمایشگاه ها برگزار شد.

محمدرئوف قادری، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در ابتدای این جلسه با بیان این که مجریان برگزار کننده نمایشگاه صاحبان اصلی شهرآفتاب هستند، اظهار داشت: در وضعیت بحران کرونا، صنعت نمایشگاهی کشور متحمل خسارت‌های فراوانی شد که همه دست اندرکاران این صنعت باید کمک کنند تا هر چه سریعتر از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: همزمانی بحران کرونا و شرایط تحریم و به تبع آن عدم برگزاری نمایشگاه ها در کشور، سبب شد تا درآمدهای شهرآفتاب کاهش یابد. که خوشبختانه با استفاده از ظرفیتهای موجود در این سایت نمایشگاهی از طرق دیگر کسب درآمد صورت گرفت تا بخشی از خسارتها جبران شود.

قادری با اشاره به اینکه سیاست اصلی ما توسعه صادرات کشور از طریق برگزاری نمایشگاه است، گفت: تمامی ظرفیتها و توان مدیریت نمایشگاه شهرآفتاب در اختیار مجریان نمایشگاهی قرار می ‌گیرد تا پس از وقفه ای طولانی به دلیل بحران کرونا، دوباره شاهد برگزار هر چه بهتر نمایشگاه ها در شهرآفتاب باشیم.

در ادامه جلسه مدیران شرکت های برگزاری نمایشگاه به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند. پیشنهاد ایجاد تسهیلات و مساعدتهای لازم با توجه به شرایط پیش آمده کرونایی و اقتصادی کشور، پیشنهاد برگزاری یک رویداد مشترک توسط مجریان نمایشگاهی، پیشنهاد ایجاد باشگاه یا کانون مجمع برگزارکنندگان نمایشگاههای شهرآفتاب با هدف اتاق فکر و تمرکز بر مدل راهبردهای نوین برگزاری نمایشگاههای فیزیکی و مجازی در محل نمایشگاه، از مهمترین پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بود و همچنین مقرر شد ظرف مدت زمان ۱۵ روز نسبت به بررسی و امکان سنجی برای برگزاری نمایشگاههای به تعویق افتاده با توجه به اعلام موافقت برگزاری نمایشگاه از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در شهرهای نارنجی و زرد اقدام لازم بعمل آید.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب

ارسال نظر