|
کدخبر: 143236

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مطرح کرد:

استفاده صنعت نمایشگاهی کشور از ظرفیت بزرگ اتاق تعاون

حسن زمانی گفت: صنعت نمایشگاهی این ظرفیت و توانمندی را دارد که جایگاه خود را در اقتصاد کشور پویاتر کرده و پیش ببرد.

نمایشگاه استفاده صنعت نمایشگاهی کشور از ظرفیت بزرگ اتاق تعاون

مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اتاق تعاون کل کشور با حضور حسن زمانی مدیر عامل سایت تهران و عبدالهی به عنوان مدیر عامل اتاق تعاون در تالار اصفهان برگزار شد.

حسن زمانی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: شرکت سهامی نمایشگاه های ایران از هیچ کوشش و تلاشی در راستای ارتقای جایگاه اتاق تعاون دریغ نخواهد کرد. تفاهم نامه ای که امروز به امضا رسید تفاهمی قطعی است و به یاری خدا به سرانجام خواهد رسید. صنعت نمایشگاهی این ظرفیت و توانمندی را دارد که جایگاه خود را در اقتصاد کشور پویاتر کرده و پیش ببرد.

وی در ادامه به تاثیر شیوع ویروس کرونا در صنعت نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: شیوع این ویروس موجب ایجاد محدودیت ها و چالش هایی در روند برگزاری رویدادها شد. ما امیدواریم که تا پایان سال تبعات شیوع این ویروس به پایان برسد و سال آینده شاهد این باشیم که مردم عزیز ما به صورت آزاد و بدون محدودیت های کنونی به فعالیت های خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران دربخش دیگری از صحبت های خود به تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برای سال آینده برنامه های بسیار خوبی را تدوین کرده ایم. در همین راستا برگزاری حداقل ۱۰۰ رویداد نمایشگاهی داخلی افزون بر ۲۰ نمایشگاه خارجی را پیش بینی کرده ایم. ما آمادگی داریم که در پروسه برگزاری این رویداد ها از ظرفیت و توامندی اتاق تعاون بهره کامل را ببریم.

زمانی در پایان گفت: امروز را به عنوان روز فرخنده ای در تاریخ صنعت نمایشگاهی و اتاق تعاون ثبت خواهیم کرد و امیدواریم که نتیجه این نشست برای هر دو طرف مثمر ثمر باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها