|
کدخبر: 141897

نمایشگاه بین‌ المللی شیراز جان دوباره گرفت

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان فارس گفت: از سوم دی‌ماه فعالیت این سایت مجددا آغاز می‌شود.

نمایشگاه نمایشگاه بین‌ المللی شیراز جان دوباره گرفت

بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان بسیاری از صنایع از جمله صنعت نمایشگاهی که از ماه‌ها قبل برای برگزاری آن برنامه‌ریزی می‌شود در ایران و جهان یکی پس از دیگر تعطیل شد و به دنبال تعطیلی نمایشگاه‌ها صنایع وابسته به آن مانند صنعت هتل‌داری، رستوران‌ها، خطوط حمل‌ونقل هوایی، صنعت بازاریابی، گمرک، صنعت گردشگری و غیره با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد.

سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از شروع مجدد فعالیت نمایشگاه‌های تخصصی فارس از اوایل دی‌ماه با رعایت تمهیدات خاص خبر داد و اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در گروه شغلی ۲ قرار گرفته و با توجه به خروج کلانشهر شیراز از وضعیت قرمز فعالیت گروه شغلی ۲ نیز بلامانع است.

موسوی افزود: بر اساس آخرین مجوز صادر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و صنعتی در مناطق با وضعیت نارنجی، زرد و سفید با رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی کارگروه مقابله با شروع ویروس کرونا بلامانع است.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عنوان کرد: کاهش تعداد غرفه‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با افزایش عرض راهروها، پایش تعداد بازدیدکنندگان در سالن‌ها، گندزدایی مداوم تمام سطوح با مواد ضدعفونی‌کننده، تعبیه محل‌هایی برای ضدعفونی کردن و شستشوی دست‌ها از جمله این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه تمام افراد حاضر در نمایشگاه اعم از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند، بیان کرد: به منظور جلوگیری از ورود مبتلایان در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل از طریق کد ملی و نرم‌افزار ماسک ورود بازدیدکنندگان کنترل می‌شود بنابراین همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به سالن‌ها الزامی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان فارس با اشاره به اینکه فعالیت‌های نمایشگاهی استان فارس از سوم دی‌ماه از سر گرفته می‌شود گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، بالابر و آسانسور به همراه ‌نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ۳ تا ۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: متخصصان و فعالان و علاقه‌مندان عرصه ساختمان و تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی در تاریخ‌های ۳ تا ۶ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها