|
کدخبر: 136017

واگذاری نمایشگاه‌های کرمان مزایده‌ای شد

با هدف ارتقاء سطح کیفی واگذاری نمایشگاه‌ها از طریق برگزاری مزایده صورت می‌گیرد

نمایشگاه واگذاری نمایشگاه‌های کرمان مزایده‌ای شد

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاهی جنوبشرق از واگذاری نمایشگاه‌های سایت بین‌المللی جنوبشرق کرمان از طریق مزایده به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مجریان واجد شرایط خبر داد.

امیرحسین سعید گفت: برنامه جامعی در شرکت تدوین گردیده تا از تمام ظرفیت موجود استفاده شود تا بتوانیم در سال آتی با استفاده حداکثری روزهای کاری سایت را از ۱۰۰ روز که در سنوات گذشته بوده به ۲۵۰ روز افزایش دهیم.

سعید در خصوص واگذاری قرارداد از طریق کمیسیون معاملات تصریح کرد در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مجریان واجد صلاحیت مقرر گردیده که تمام نمایشگاه‌های سایت کرمان از طریق مزایده واگذار گردند که این مورد علاوه بر تایید سازمان صنعت معدن و تجارت، موجب رضایتمندی مجریان و افزایش درآمد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوبشرق را در پی خواهد داشت.

وی افزود: این شرکت در نظر دارد برای ارتقاء سطح کیفی، برگزاری نمایشگاه‌ها در این سایت بهره گیری از مجریان متخصص، مجرب و کاربلد با اولویت بومی را با هدف انحصار زدایی و استفاده از ایده‌های جدید و مبتکرانه با تکیه بر تامین منافع شرکت در دستور کار قرار داده است

وی عنوان کرد: صنعت نمایشگاهی نیازمند بازنگری در روندها و تدوین قوانین جامع و جدید با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذار است چرا که ورود سرمایه‌های جدید موجب رونق این صنعت خواهد بود. باید بتوانیم با تدوین برنامه‌ای جامع و راهبردی در جهت رفع موانع رشد این صنعت بکوشیم تا صنعت نمایشگاهی به صنعتی با درآمد پایدار تبدیل شود و در زمان‌های بحران همچون بحران کرونا کمتر دچار آسیب گردد.

وی در خصوص حق مالکیت معنوی برگزارکنندگان گفت: این حق متعلق به سایت و استان محل برگزاری است و مالکیت معنوی برگزارکنندگان و مجریان نمایشگاهی منحصر به لوگو و نام شرکت ایشان می‌شود و به صراحت اعلام می‌کنم شرکت نمایشگاهی بین‌المللی جنوبشرق هیچ گونه تعهدی در خصوص واگذاری نمایشگاه‌های تخصصی به هیچ یک از مجریان و برگزارکنندگان به صورت انحصاری نداشته و این واگذاری‌ها با برگزاری مزایده خواهد بود چرا که ارتقاء کیفیت نمایشگاه‌ها از اهداف اصلی این شرکت می‌باشد.

 

منبع: پیام آوران معدن و فولاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها