|
کدخبر: 121638

توضیحات حسین‌زاده در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی برای توسعه بازار و معرفی آخرین دستاورد‌ها و نوآوری ها/ لزوم توجه به ظرفیت‌های بازاریابی و افزایش مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور

نمایشگاه توضیحات حسین‌زاده در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران ایران گفت: در شرایط حاضر اقتصادی کشور باید به ظرفیت‌های بازاریابی و توسعه مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور توجه بیشتری شود.

بهمن حسین زاده در حاشیه آغاز بکار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افزود: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و آسانسور موجبات رونق و شکوفایی این صنعت و فرصتی برای تکامل ایده‌ها و نوآوری در این صنعت مدرن است.

وی اضافه کرد: با رقابتی شدن این صنعت و بالا رفتن استاندارد‌های کیفی، تنوع محصولات داخلی رو به افزایش می‌رود و با تکیه بر فناوری‌های جدید و حمایت از فنآوران ساختمانی و استارت آپ‌ها این حلقه تکمیل تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران تصریح کرد: با توانمندسازی، نوسازی و توسعه دانش فنی می‌توان به اهداف مهم تری در حوزه صنعت ساختمان دست یافت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ اقدامی برای حمایت از تولید‌کنندگان داخلی و داخلی‌سازی صنعت ساختمان و آسانسور دریغ نخواهد کرد.

حسین زاده تاکید کرد: صنعت نمایشگاهی در زنجیره تولید تا مصرف و توسعه صادرات نقش کاتالیزور دارد و با توجه به ظرفیت عظیم صنعت ساختمان برای معرفی دستاوردهای خود به سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه، توجه به رونق نمایشگاهی این صنعت دارای اهمیت فراوانی است.

 

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها