|
کدخبر: 121176

اقدام بی سابقه و عجیب ایرانی ها در نمایشگاه پکن

غرفه سفارت ایران امروز در بخش پنجمین رویداد معرفی فرهنگ‎های رنگارنگ کمربند و جاده برنامه‎ ویژه‎ای را برگزار کرد.

در این برنامه ابتدا عباسعلی وفایی، رایزن فرهنگی سفارت ایران ضمن تبریک به چین برای شکست کرونا و برگزاری بسیار خوب نمایشگاه تجارت خدمات ۲۰۲۰ پکن گفت که ایران نیز با صنایع دستی متنوع خود و در راستای ارائه خدمات فرهنگی در پنجمین رویداد فرهنگ‎های رنگارنگ کمربند و جاده حضور پیدا کرده است تا مردم چین بهتر بتوانند با فرهنگ و محصولات فرهنگی ایرانی آشنا شوند.

نمایشگاه تجارت خدمات ۲۰۲۰ چین هم‌اکنون در پارک المپیک پکن در حال برگزاری است.

همزمان با این نمایشگاه پنجمین رویداد فرهنگی کشورهای حاشیه کمربند و جاده نیز با حضور سفارت‌های کشورهای مختلف از جمله ایران، عراق، غنا، فرانسه، یونان و بسیاری از کشورهای دیگر در محل نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

غرفه ایران در یک اقدام زیبا اعلام کرده است که تمام درآمد حاصل از فروش صنایع دستی، زعفران، فرش و سایر اقلام صادراتی را برای کمک به کودکان بی سرپرست چینی در نظر گرفته است.

به عقیده نگارنده در زمانی که کشور ما در شرایط کرونا و مبارزه با تحریم ها در جنگ اقتصادی با مشکلات ارزی و معیشتی متعددی رو برو است و از طرفی وضعیت کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کشور نیز به طور مدام نگران کننده تر از روز قبل می شود این اقدام سفارت ایران در پکن جای تامل دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها