|
کدخبر: 118424

برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع نمایشگاه

مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه بین‌المللی انجام شد.

نمایشگاه برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع نمایشگاه

در این مراسم، حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی گفت: در شرایطی قرار داریم که به واسطه محدودیت‌های ناشی از کرونا و تحریم‌های ظالمانه، درآمدهای نمایشگاه بین‌المللی تهران کاهش یافته و ما باید براساس یک مدیریت قوی، از یک سو هزینه هایمان را کم کنیم و از سوی دیگر منابع درآمدیمان را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با بیان اینکه تردیدی نیست که محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا بر شرکت هایی همچون شرکت سهامی نمایشگاه‌ها بیشتر از سایر شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر است، اظهارکرد: ما باید برای تامین نیازهایمان ایجاد درآمد کرده و اوضاع را به خوبی کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، انتخاب جهانگیر حبیبی که عملکرد و تجربیات بسیار خوبی در حوزه نمایشگاهی دارد، در راستای بهینه‌سازی مدیریت جهت اجرای ماموریت‌های ذاتی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و توسعه پیش‌بینی شده، می‌باشد. بدیهی ست که رسالت شرکت برگزاری نمایشگاه و ایجاد خدمات بهتر به تشکل‌ها و مجموعه‌های برگزار‌کننده است.

به گفته حسین زاده در شرایطی که درآمدهای نمایشگاه کاهش یافته، نیاز به تدبیر جدی تر برای عبور از این بحران احساس می‌شود، از این رو پس از بررسی سوابق و تجربیات آقای حبیبی، وی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی شرکت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردیم.

برپایه این گزارش، جهانگیر حبیبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی هم با تاکید بر اینکه باید هزینه هایمان را کاهش داده و منابع درآمدی بیشتری ایجاد کنیم، تصریح کرد: سال گذشته استراتژی کوتاه‌مدتی برای افزایش درآمدهای شرکت تعریف نشده بود. از این رو باید برای یکسال آینده خط مشی کوتاه مدت برای ارتقای درآمدها تعریف و اجرایی کنیم.

به گفته حبیبی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها دو راه بیشتر برای خروج از وضع فعلی ندارد و آنهم افزایش درآمد همگام با کاهش هزینه هاست.

منبع: نمایشگاه بین المللی ج.ا.ا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها