|
کدخبر: 112483 مسعود رمضانی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

متافوند و متالکس با قدرت برگزار می‌شود

نخستین رویداد با عنوان نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (متافوند) ۱۲ الی ۱۵ مردادماه امسال در تبریز برگزار خواهد شد. دومین رویداد نیز با عنوان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی، ریخته‌گری، ماشین‌الات و صنایع وابسته (متالکس) ۱ تا ۴ شهریور برگزار خواهد شد.

نمایشگاه متافوند و متالکس با قدرت برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن برگزارکننده تخصصی نمایشگاه‌های حوزه متالورژی، فولاد و ریخته‌‌گری، در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز به برگزاری ‌بدون مانع دو نمایشگاه تخصصی پیش رو در حوزه متالورژی، فولاد و ریخته‌‌گری خبر داد.

بندرچی

محمود بندرچی، در این رابطه گفت: نخستین رویداد با عنوان نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (متافوند) ۱۲ الی ۱۵ مردادماه امسال در تبریز برگزار خواهد شد. دومین رویداد نیز با عنوان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی، ریخته‌گری، ماشین‌الات و صنایع وابسته (متالکس) ۱ تا ۴ شهریور برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وجود برخی شایعات مبنی بر برگزار نشدن نمایشگاه‌ها با توجه به شیوع کروناگفت: طبق بخشنامه‌ای که از سوی دولت و ریاست جمهوری ابلاغ شده است، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بلامانع است و تاکنون بخش‌نامه جدیدی مبنی بر ملغی‌شدن نمایشگاه‌ها صادر نشده است و این دو نمایشگاه پیش‌رو قطعا برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران در پایان تصریح کرد: فعالان و تولیدکنندگان محترم باید با تمام قدرت در رویدادهای نمایشگاهی حضور و همکاری داشته باشند. در این مسیر نیز بهتر است به جای توجه به شایعات، برای حل مشکلات متعدد در حوزه تولید و صادرات تلاش کنیم.

 

ارسال نظر