|
کدخبر: 118358

حفظ اشتغال صنعت نمایشگاهی با برگزاری رویدادهای تخصصی

معاون امور انتظامی مدیرکل امنیتی استانداری تهران در بازدید میدانی از محل نمایشگاه بین المللی ایران گفت: برپایی نمایشگاه های تخصصی با حضور افراد متخصص، در حفظ اشتغال این صنعت موثر است.

نمایشگاه حفظ اشتغال صنعت نمایشگاهی با برگزاری رویدادهای تخصصی

مرتضی دشتی معاون امور انتظامی مدیرکل امنیتی استانداری تهران و تیم همراهش که به دعوت مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها از نمایشگاه بازدید می کرد، گفت: برپایی نمایشگاه های تخصصی در شرایطی که اقتصاد کشور از یک سو با محدودیت های ناشی از بیماری کرونا و از سوی دیگر با تحریم های آمریکا مواجه است، یک ضرورت است.

وی افزود: در بازدید میدانی که از نمایشگاه بین المللی ایران داشتیم، از نزدیک در جریان بکارگیری تجهیزات و دستگاه های ضد کرونا که در مبادی ورودی نمایشگاه و سالن های نمایش قرار گرفتیم.

دشتی با اشاره به پروتکل های بهداشتی ویژه برپایی نمایشگاه ها، اظهار داشت: این پروتکل ها که به تایید و تصویب وزارت بهداشت و درمان کشور رسیده است به صورت جدی در نمایشگاه اجرا می شود که همین موضوع موجب شده تا استانداری هم نسبت به حسن رفتار شرکت سهامی نمایشگاه در شرایط کرونا، اعتماد و آرامش خاطر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه درهنگام برپایی نمایشگاه باید استانداری به صورت مکتوب در جریان قرار گیرد، تصریح کرد: وقتی استانداری در جریان قرار می گیرد، بهتر می تواند مسائل مربوط به برگزاری نمایشگاه ها را مدیریت کند.

برگزاری قدرتمندانه تمامی نمایشگاه های تخصصی

حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از بازدید میدانی معاون انتظامی استانداری گفت: شرکت در برپایی تمامی نمایشگاه ها با استانداری هماهنگ بوده و بازهم در این جلسه اعلام می کنیم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مصمم به برگزاری قدرتمندانه تمامی نمایشگاه های تخصصی هستیم.

 وی ادامه داد: همانطور که مشاهده کردید، شرکت سهامی نمایشگاه ها با صرف هزینه های هنگفت، اقدام به تجهیز نمایشگاه به دستگاههای ضد کرونا کرده است.

حسین زاده با تاکید دوباره نسبت به اینکه جان و سلامت انسان ها در اولویت مطلق است، تصریح کرد: تدوین، تنظیم و اجرای پروتکل بهداشتی ویژه برپایی نمایشگاه که به تصویب و تایید وزارت بهداشت و درمان نیز رسیده، موید این واقعیت است که تمامی فعالیت های ما بر مدار قانون تنظیم و اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها، همچنین به اقدام جدید این شرکت در برپایی نمایشگاه در بستر مجازی نیز اشاره کرد و افزود: در نمایشگاه محصولات شوینده و بهداشتی که هفته پیش برگزار شد، تمامی بازدیدها به صورت مجازی انجام شد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه یاد شده غرفه سازی و استقرار محصولات انجام شد ولی با فیلمبرداری از غرفه و محصولات، امکان بازدید مجازی برای علاقمندان بر روی درگاه اینترنتی شرکت سهامی نمایشگاه ها فراهم گردید.

به گفته حسین زاده، در نمایشگاه قبلی برای نخستین بار برای آن دسته از متخصصینی که توسط شرکت ها دعوت شده بودند، کارت دعوت دیجیتالی صادر شد.

وی با اشاره به مشخص نبودن زمان پایان شیوع ویروس کرونا گفت: تا زمانی که شرایط کرونایی ادامه داشته باشد، برگزاری نمایشگاه های تخصصی در بستر مجازی انجام می شود.

وی به برگزاری جز به جز نمایشگاه هایی که پیش بینی می شود ممکن است شلوغ و پر ازدحام باشند هم اشاره کرد و گفت: به طور نمونه نمایشگاه الکامپ را قرار است به صورت جز، جز برگزار کنیم به این شکل که بخش دولت الکترونیک آن در قالب یک نمایشگاه مجزا برپا شود.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها