|
کدخبر: 100276

مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها در برخی استان ها صادر شد

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: ستاد مقابله با کرونا در برخی استان‌ها مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها را صادر کرده است.

نمایشگاه مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها در برخی استان ها صادر شد

علی یارمحمدیان، رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا در برخی استان‌ها مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها را صادر کرده و رویدادهای نمایشگاهی آنان از اواخر خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شوند.

دانشگاه‌‌های علوم پزشکی برخی استان‌ها با همکاری شرکتهای نمایشگاهی، پروتکل‌های بهداشتی برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها را تدوین کرده‌اند و بر این اساس مقدمات لازم برای از سرگیری رویدادهای اقتصادی فراهم شده است.

از جمله مهمترین موارد بهداشتی تعیین شده، استفاده از ماسک، ضدعفونی نمودن دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن‌های نمایشگاهی است  که با همکاری شرکتها و مجریان نمایشگاهی قابل تحقق است.

باید بپذیریم که برپایی نمایشگاه‌ها، سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصادی است و درصورت توجه بیشتر دولت و وزارت صمت به سایت‌های استانی، تسهیل امور آنان و قرار دادن نمایشگاه‌ها در فهرست مشاغل آسیب‌پذیر، نمایشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رونق را به اقتصاد بازمی‌گردانند و به اشتغال کشور کمک می‌کنند.

 نمایشگاه‌ها با ماهیت و قدرتی که دارند می‌توانند مکانی باشند تا تولیدکنندگان بازارهای مصرف جدید خود را بیابند و مصرف‌کنندگان نیز با مزیت‌ کالاهای مختلف آشنا شوند.

 لازم است اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تجاری در دوران پساکرونا جدی گرفته شود تا اقتصاد، فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای مختلف نفسی تازه کنند.

ارسال نظر