|
کدخبر: 310878

آموزش تنها راه تعالی

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) در شهریور ماه۱۴۰۲ کلاس‌های آموزشی به مدت ۵۷۶ نفرساعت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)،  این شرکت از شهریور ماه سال جاری برنامه‌ای جامع برای برگزاری کلاس‌های آموزشی به مدت ۵۷۶ نفرساعت را به انجام رسانده است. کلاس‌های یاد شده با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های مهندسی کارکنان شرکت و با افزایش بهره‌وری در عملکرد شغلی آنان برگزار شده است.
با توجه به پیشینه، تخصص و به عنوان قدیمی‌ترین شرکت در زمینه مهندسی و فناوری اطلاعات و اجرای پروژه های صنعتی،  این شرکت کلاس‌های آموزشی را جهت ارتقای تجربیات مهندسان و کارکنان برنامه ریزی کرد. گفتنی است ۲ کلاس با موضوعاتی همچون  تشریح الزامات بیمه پیمان، آشنایی با مدل بهره‌وری معادن وصنایع معدنی با حضور مدرسان مجرب و متخصص در طول در یک‌ماه گذشته برگزار شده است.


در همین راستا دکتر محمد مهدی مستقیمی، مدیرعامل ایریتک بیان کرده است که برگزاری اینچنین کلاس‌های آموزشی از برنامه‌ها و  استراتژی‌های هدفمند شرکت برای توسعه و به‌روزرسانی دانش کارکنان است. زیرا با این اقدام، شرکت به عنوان یک مرجع معتبر در حوزه مهندسی و فناوری اطلاعات شناخته خواهد شد و  می‌تواند همچون سال‌های گذشته، تجربه و  توانایی خود را در عرصه ارائه خدمات و محصولات با سرعت عمل و کیفیت بالا را به مشتریان ارائه دهد. لازم به ذکر است که کارکنان شرکت از برنامه آموزشی  ذکر شده بهره‌مند شده‌اند و از فرصت ارتقای دانش و مهارت خود در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری کرده‌اند.
مدیرعامل ایریتک ضمن تاکید بر این امر که آموزش مداوم به کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است از لزوم توجه به اینچنین برنامه‌های آموزشی برای رسیدن به رشد و پیشرفت فردی و سازمانی یاد می‌کند.
گفتنی است با توجه به موفقیت برنامه‌های آموزشی گذشته، ایریتک در آینده نزدیک قصد دارد برنامه‌های بیشتری برای ارتقای دانش و مهارت‌ مهندسان و کارکنان خود برگزار کند تا در صنعت مهندسی و EPC همچنان به عنوان یک لیدر مقتدر و پیشرو محسوب شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها