|
کدخبر: 193017

ذوب‌آهن اصفهان در راستای رشد و توسعه

فرمانده منطقه مرکزی کشور “شهید نصر اصفهانی” در دیدار مشترک فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با اشاره به نقش مهم ذوب آهن در رشد و توسعه صنعت و معدن کشور یاد آور شد: خدمات ارزشمند این مجتمع بزرگ صنعتی در دوران دفاع مقدس و تاریخ کشورمان ماندگار شده است.

معدن ذوب‌آهن اصفهان در راستای رشد و توسعه

امیر سرتیپ دوم ستاد، علی حدادی سامانی با قدردانی از همکاری و تعاملات سازنده ذوب آهن اصفهان با یگان های پدافند هوایی،تصریح نمود: نیروهای نظامی با هوشیاری و آمادگی لازم، در هر شرایطی، وظایف و ماموریت های محوله را دنبال می کنند.

وی با ابراز خرسندی از حمایت صنایع در جبهه سلامت گفت: پشتیبانی و اقدامات ذوب آهن اصفهان از جبهه سلامت در جهت جلوگیری از شیوع “کرونا” و واکسیناسیون، ارزشمند است.

امیر سرتیپ دوم ستاد، حسین نوروزی، فرمانده گروه پدافند هوایی اصفهان نیز از همکاری های ذوب آهن اصفهان در راستای ماموریت محوله قدر دانی نمود و گفت: حفظ امنیت کلیه صنایع برای ما مهم است.

در این دو دیدار که سرهنگ امیدی از فرماندهان جهادی بسیج، سرهنگ اکبری فرمانده بسیج فولاد مبارکه ،سرهنگ مختاری فرمانده بسیج و سروان مجید تقی زاده فرمانده یگان پدافند هوایی منطقه ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند، مجید مرادیان معاون روابط روابط عمومی شرکت، گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای این شرکت در زمینه تولید ریل ملی، حمایت از جبهه سلامت از آغاز شیوع کرونا تاکنون، ارائه نمود.

در پایان از زحمات و همکاری یگانهای پدافند هوایی، با ذوب آهن اصفهان به ویژه در برگزاری آیین دفاع مقدس قدردانی شد.

 

ارسال نظر